Reprezentantii APD Braila au solicitat informatii referitoare la numarul proiectelor adoptate in anii 2004, 2005, 2006, numarul sedintelor publice si cel al dezbaterilor publice, numarul proiectelor adoptate in caz de urgenta, al recomandarilor primite si al celor incluse in proiectele actelor normative, numarul observatiilor exprimate in cadrul sedintelor publice. "Am observat ca la nivel local exista confuzie intre notiunile de dezbatere publica si sedinta publica. Informatiile referitoare la bani au fost obtinute cu mare greutate sau deloc. Pot spune ca Primaria municipiului Braila lucreaza dezorganizat, nu exista colaborare intre departamente, nici macar intre consiliul local si primar. Rapoartele intocmite la sfirsitul sedintelor de consiliu local municipal nu contin o informatie sintetizata referitoare la interventiile care au fost facute de consilieri in privinta proiectelor locale, sint intocmite pe scurt, de forma. Cel mai greu a fost sa obtinem informatii referitoare la cheltuielile de deplasare ale alesilor locali, la planurile de investitii si la buget", a precizat Mariana Batca, reprezentant al APD Club Braila si coordonator al proiectului. Aceasta a punctat faptul ca Mirela Nistor, persoana desemnata sa ofere informatii din cadrul compartimentului de comunicare, a fost cooperanta, dar departamentele de unde ar fi trebuit furnizate datele nu aveau o situatie exacta sau au aminat raspunsurile. Reprezentantii APD considera ca trebuie schimbat modul de a gindi si de a lucra in administratia publica locala, in sensul trecerii de la principiul - "Noi stim sa decidem ce e mai bine pentru voi" la principiul - "Noi va consultam si decidem impreuna cu voi".
Primaria lucreaza dezorganizat
Reprezentantii APD Braila au solicitat informatii referitoare la numarul proiectelor adoptate in anii 2004, 2005, 2006, numarul sedintelor publice si cel al dezbaterilor publice, numarul proiectelor adoptate in caz de urgenta, al recomandarilor primite si al celor incluse in proiectele actelor normative, numarul observatiilor exprimate in cadrul sedintelor publice. "Am observat ca la nivel local exista confuzie intre notiunile de dezbatere publica si sedinta publica. Informatiile referitoare la bani au fost obtinute cu mare greutate sau deloc. Pot spune ca Primaria municipiului Braila lucreaza dezorganizat, nu exista colaborare intre departamente, nici macar intre consiliul local si primar. Rapoartele intocmite la sfirsitul sedintelor de consiliu local municipal nu contin o informatie sintetizata referitoare la interventiile care au fost facute de consilieri in privinta proiectelor locale, sint intocmite pe scurt, de forma. Cel mai greu a fost sa obtinem informatii referitoare la cheltuielile de deplasare ale alesilor locali, la planurile de investitii si la buget", a precizat Mariana Batca, reprezentant al APD Club Braila si coordonator al proiectului. Aceasta a punctat faptul ca Mirela Nistor, persoana desemnata sa ofere informatii din cadrul compartimentului de comunicare, a fost cooperanta, dar departamentele de unde ar fi trebuit furnizate datele nu aveau o situatie exacta sau au aminat raspunsurile. Reprezentantii APD considera ca trebuie schimbat modul de a gindi si de a lucra in administratia publica locala, in sensul trecerii de la principiul - "Noi stim sa decidem ce e mai bine pentru voi" la principiul - "Noi va consultam si decidem impreuna cu voi".