Mergi la conţinutul principal

Presedintele Stancu nu este dornic sa cinte in cor, la conducerea CJ

Consiliul Judetean Braila nu are nevoie de o alta voce la conducere, fiind suficienta vocea lui Gheorghe Bunea Stancu. De aceea, nu este cazul sa se aplice prevederile legale care permit numirea unui administrator public, care sa se ocupe de administrarea treburilor judetului, pe linga actualul presedinte Stancu. Este atit opinia presedintelui insusi, precum si a consilierului Petre Candidatu, care a ridicat, ieri, in plenul Consiliului Judetean, problema complicatiilor care s-ar ivi, daca ar aparea si un administrator public: "Dupa parerea mea, aceasta functie o sa duca la o dualitate a puterilor si a deciziilor in Consiliul Judetean, adica un functionar, numit el si de presedinte, sa conduca aparatul de specialitate, sa fie ordonator de credite. Eu nu inteleg cum se va intimpla asta. Sint de acord sa ne mentinem in prevederile regulamentului, dar nu sint de acord ca administratorul public sa tina locul presedintelui, sa coordoneze aparatul de specialitate si serviciile publice. Mai bine infiintez functia de prim-vicepresedinte al Consiliului Judetean, si treaba este mai clara!".
Gheorghe Bunea Stancu l-a linistit pe Candidatu si l-a asigurat ca atit timp cit este el presedinte, nu va exista nici un administrator public care sa creeze confuzie. Mai mult, seful CJ este convins ca legiuitorul a inventat functia asta pentru a-i ajuta pe presedintii care nu sint destul de pregatiti pentru a fi buni administratori ai judetelor, ceea ce, evident, nu este cazul sau: "Asa cum ma cunoasteti dvs. pe mine, cred ca va dati seama ca nu voi aduce in CJ un administrator public, ca sa ajungem la dualism. Cred ca legiuitorul s-a gindit la faptul ca sint presedinti care n-au pregatirea necesara si atunci le-a dat posibilitatea legala sa aduca un om de specialitate. Pe mandatul meu nu se va intimpla treaba asta, eu am un corp de executie foarte bun, este format din specialisti. Cel putin pina-n vara lui 2008, cind se va sfirsi acest mandat, nu voi numi un administrator public, pentru ca este nevoie sa avem o singura voce la conducerea CJ".
Precizam ca, potrivit legii, "la nivelul judetului, presedintele poate propune CJ infiintarea functiei de administrator public, in limita numarului maxim de posturi aprobate. Numirea si eliberarea din functie a administratorului public se fac de catre presedintele CJ in baza unor criterii, proceduri si atributii specifice, aprobate de CJ. Numirea in functie se face in baza unui concurs. Administratorul public poate indeplini, in baza unui contract de management, incheiat cu presedintele CJ, atributii de conducere a serviciilor de specialitate sau a serviciilor publice de interes judetean. Presedintele CJ poate delega catre administratorul public, in conditiile legii, calitatea de ordonator principal de credite".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati pe facebook.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

Comentarii

 
 

INFORMAŢII CONTACT

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro

 

Director general: Monica Paraschiv

Director: Silvia Preda

Şef departament publicitate: Sorin Preda

Redactor Şef: Florentin Coman

Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu