Costurile proiectului se cifreaza, pentru inceput, la 40-60 de milioane euro si ar urma sa fie asigurate partial de Agentia Nationala Chineza pentru Comert, dar si din alte surse de finantare externa. Ulterior, in dezvoltarea proiectului ar putea fi facute investitii de pina la un miliard de euro. In alegerea Galatiului ca locatie pentru acest proiect, investitorii chinezi au fost atrasi de pozitionarea orasului la Dunarea maritima si la granita de est a Uniunii Europene, dar si de faptul ca la mai putin de 15 km de Galati se afla municipiul Braila. Noul cartier "Chinatown" ar facilita patrunderea marfurilor chinezesti produse la Galati pe piata Uniunii Europene. Urmeaza ca pina la sfirsitul lunii septembrie, reprezentantii FEOA sa prezinte date concrete despre proiectul lor.
Poporul chinez navaleste in Galati
Costurile proiectului se cifreaza, pentru inceput, la 40-60 de milioane euro si ar urma sa fie asigurate partial de Agentia Nationala Chineza pentru Comert, dar si din alte surse de finantare externa. Ulterior, in dezvoltarea proiectului ar putea fi facute investitii de pina la un miliard de euro. In alegerea Galatiului ca locatie pentru acest proiect, investitorii chinezi au fost atrasi de pozitionarea orasului la Dunarea maritima si la granita de est a Uniunii Europene, dar si de faptul ca la mai putin de 15 km de Galati se afla municipiul Braila. Noul cartier "Chinatown" ar facilita patrunderea marfurilor chinezesti produse la Galati pe piata Uniunii Europene. Urmeaza ca pina la sfirsitul lunii septembrie, reprezentantii FEOA sa prezinte date concrete despre proiectul lor.