Mergi la conţinutul principal

Optează pentru un pachet complet de servicii SSM atunci când vrei să elimini orice risc din activitatea ta

Știi deja că securitatea și sănătatea în muncă este un domeniu foarte important de care depinde în mod direct succesul afacerii tale. Chiar dacă legea este foarte strictă cu privire la acest subiect, îți oferă posibilitatea să internalizezi această responsabilitate. Totuși, atunci când decizi să faci acest lucru, îți asumi riscul unei gestionări defectuoase dacă nu desemnezi o persoană cu pregătirea aferentă pe postul vizat.

Numărul mare de angajați, activitatea cu grad ridicat de risc și legea care se schimbă constant sunt doar câteva dintre aspectele care te-ar putea pune în dificultate. Pentru ca astfel de situații să fie evitate, delegarea unor specialiști care să se ocupe de întreaga procedură poate fi soluția ideală sub raport cost-beneficii. Alegând să colaborezi cu Outstand, obții servicii complete de protecția muncii, de la realizarea unui audit SSM și până la implementarea unor planuri de reducere a riscurilor!

Ce este un audit SSM?

SSM este termenul utilizat pentru abrevierea principalei componente a protecției muncii, și anume securitatea și sănătatea în muncă. Auditul SSM este un instrument pe care specialiștii îl utilizează pentru a analiza situația din cadrul unei companii și a stabili obiectivele de securitate și sănătate în muncă. Prin realizarea acestuia se pot depista toate neconformitățile existente în raport cu normele legale în vigoare, pentru ca mai apoi să se poată consolida soluții optime de remediere a acestora.

De ce este necesar ca acesta să fie realizat de către o echipă de specialiști?

Efectuarea auditului SSM reprezintă o procedură sistematică și foarte bine documentată prin care are ca principal rol stabilirea unui cadru sigur de lucru. Pentru ca rezultatele obținute să fie conforme și să reflecte întocmai realitatea, este necesar să se urmeze câțiva pași bine puși la punct.

Întocmirea fișelor de evaluare a riscurilor generale și specifice este principala etapă care trebuie parcursă în acest demers. Ulterior, se evaluează activitatea la locul de muncă în raport cu prevederile LPM si NGPM pe multiple paliere: de la nivelul conducerii, la analiza strategiei actuale SSM, interogarea salariaților și, implicit, instruirea acestora spre a face față cu brio amenințărilor la care ar putea fi expuși.

Pregătirea și experiența care definesc activitatea unui specialist SSM sunt detaliile care fac diferența între o procedură efectuată corect și una care prezintă lacune. Subiectivitatea este un alt element care poate compromite o analiză corectă, motiv pentru care colaborarea cu o firmă de specialitate se dovedește a fi soluția ideală prin care toate riscurile să poată fi depistate și corectate în mod eficient.

Cere o ofertă personalizată direct de pe site

Dacă vrei să beneficiezi de servicii complete SSM pentru compania ta, Outstand îți propune un pachet foarte avantajos, în așa fel încât să scapi de orice grijă. De la efectuarea auditului și până la verificarea calității implementării planurilor de siguranță, totul este definit prin atenție la detalii și profesionalist. Intră pe site, completează formularul atașat cu datele solicitate și vei fi contactat în scurt timp de un membru al echipei pentru a-ți fi prezentați parametrii colaborării. Tot în acest moment se va stabili și costul total al serviciilor necesare, în funcție de numărul și complexitatea acestora, dar și de dimensiunea companiei și predispoziția la risc pe care o presupune activitatea derulată. În acest mod ai garanția faptului că plătești un preț corect raportat la calitatea serviciilor oferite și elimini în totalitate pericolul de a te confrunta cu bătăi de cap.

Outstand Safety Solutions te ajută să creezi un mediu de lucru optim și sigur pentru tine și angajații tăi!

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro