Seminarul a fost sustinut de Fundatia de Sprijin a Virstnicilor din Galati. Cei prezenti au discutat despre faptul ca trebuie definita o politica in domeniul calitatii. "Sistemul de management este un intreg alcatuit din parti legate si interdependente. Pentru a ajunge la rezultate bune este important ca serviciile sa se plieze pe nevoile persoanelor care apeleaza la noi. Este important sa existe o evidenta clara a persoanelor care ni se adreseaza. Sa existe un registru, formularea problemei, dar si decizia organizatiei. Persoana asistata va avea si un dosar. Este o lupta acerba intre organizatiile care-si desfasoara activitatea in domeniul social. Ca sa reziste trebuie sa aiba un management al calitatii bine pus la punct. Aspectele care trebuie urmarite sint cele referitoare la: rezultatele auditurilor, feedback-ul de la beneficiar, performanta proceselor, stadiul actiunilor corective, recomandarile pentru imbunatatire", a precizat lector Corina Sofrone, reprezentant al Fundatiei de Sprijin a Virstnicilor din Galati. La dezbaterile de ieri au participat specialisti din cadrul Fundatiei "Lumina", "Pro Homini", "Diaconia" dar si cei ai Directiei de Asistenta Sociala si ai Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului. Toti cei prezenti au considerat ca trebuie sa se scrie cit mai multe proiecte astfel incit sa fie accesate cit mai multe fonduri europene.
ONG - urile care sprijina virstnicii vor un management eficient
Seminarul a fost sustinut de Fundatia de Sprijin a Virstnicilor din Galati. Cei prezenti au discutat despre faptul ca trebuie definita o politica in domeniul calitatii. "Sistemul de management este un intreg alcatuit din parti legate si interdependente. Pentru a ajunge la rezultate bune este important ca serviciile sa se plieze pe nevoile persoanelor care apeleaza la noi. Este important sa existe o evidenta clara a persoanelor care ni se adreseaza. Sa existe un registru, formularea problemei, dar si decizia organizatiei. Persoana asistata va avea si un dosar. Este o lupta acerba intre organizatiile care-si desfasoara activitatea in domeniul social. Ca sa reziste trebuie sa aiba un management al calitatii bine pus la punct. Aspectele care trebuie urmarite sint cele referitoare la: rezultatele auditurilor, feedback-ul de la beneficiar, performanta proceselor, stadiul actiunilor corective, recomandarile pentru imbunatatire", a precizat lector Corina Sofrone, reprezentant al Fundatiei de Sprijin a Virstnicilor din Galati. La dezbaterile de ieri au participat specialisti din cadrul Fundatiei "Lumina", "Pro Homini", "Diaconia" dar si cei ai Directiei de Asistenta Sociala si ai Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului. Toti cei prezenti au considerat ca trebuie sa se scrie cit mai multe proiecte astfel incit sa fie accesate cit mai multe fonduri europene.