• un cititor reclamă faptul că respectiva gaură din carosabil ar fi rămas pe poziţie de circa 3 luni, de când s-a făcut o intervenţie la o reţea subterană • deşi sesizarea vizează compania de apă-canal, se pare că de vină ar fi cei care administrează reţeaua de gaze • în contextul dat, directorul CUP Dunărea ne-a explicat de ce străzile pe care se fac săpături pentru remedierea unor avarii nu pot fi reparate de pe o zi pe alta
În plină zonă centrală a oraşului, chiar sub “nasul” Primăriei, o groapă apărută pe carosabilul bulevardului Independenţei, pe tronsonul cuprins între sediul CEC şi Palatul Agriculturii, le dă de furcă şoferilor de câteva luni fără ca nimeni să intervină pentru cuvenitele reparaţii. Un cititor ne-a transmis o reclamaţie pe această temă, reclamaţie pe care în prealabil a trimis-o şi către Primărie. “Situaţia în care se află carosabilul Bulevardului Independenţei în zona Centrală a municipiului este doar o dovadă cu ce se întâmplă după intervenţia, cu circa 3 luni de zile în urmă, a celor de la APĂ-canal. Nimeni nu are responsabilitatea să repare imediat ceea ce strică, nimeni nu verifică! Merge şi aşa...vorba românească...”, afirmă brăileanul indignat de această situaţie.
Potrivit autorului reclamaţiei, de vină ar fi cei de la Compania de Utilităţi Publice “Dunărea” Brăila, care ar fi avut o intervenţie la o avarie în urmă cu câteva luni şi ar fi “uitat” să aducă partea carosabilă la forma iniţială. Conducerea CUP “Dunărea” nu îşi aminteşte, însă, să fi existat o intervenţie la reţeaua subterană de apă sau canalizare în zona menţionată. “Nu ştiu să fi avut vreo avarie în acea zonă a bulevardului dar, în niciun caz, dacă am fi făcut săpături acolo, nu am fi lăsat carosabilul nereparat timp de trei luni, aşa cum afirmă respectivul cetăţean!”, ne-a declarat directorul CUP “Dunărea”, Silviu Mangiurea. Potrivit acestuia, compania are încheiat un contract de prestări de servicii cu firma “Eurobuilding”, care face reparaţii pe străzile unde se sapă pentru remedierea unor avarii la reţelele subterane. Ulterior, directorul Mangiurea a revenit pentru a ne transmite că a verificat personal situaţia şi că respectiva intervenţie de pe bulevard nu a fost făcută de subalternii săi ci, din câte se pare, de cei ai societăţii care administrează reţeaua de gaze naturale.
În altă ordine de idei, directorul Mangiurea ne-a explicat că reparaţiile stradale în urma intervenţiilor la reţeaua de apă nu se fac de pe o zi pe alta şi ne-a şi explicat de ce se întâmplă acest lucru: “Mai întâi se toarnă un strat de binder, apoi se vine cu stratul de finisaj. De la staţia de asfalt nu se pot prepara ambele mixturi în acelaşi timp. De aceea, adunăm mai multe gropi de astupat, le grupăm pe zone, apoi venim mai întâi cu un strat de binder şi la final cu stratul de uzură. În acest context, pot trece câteva zile până se astupă şi finisează o groapă de pe o anumită stradă. Dar în niciun caz nu durează trei luni...”, ne-a declarat directorul Mangiurea.