Mergi la conţinutul principal

Micii investitori reclama abuzurile inspectorilor Primariei

In opinia unor inspectori din cadrul Primariei, administratorii de firma, platitori de taxe si impozite, ar trebui, probabil, sa-i astepte cu capul plecat in usa spatiului comercial, sa adopte o atitudine servila, gen "Sa traiti, sefu', va servesc cu ceva?" si sa nu-i lase sa mearga mai departe, spre un alt control, fara sa le strecoare o "atentie", mai mare sau mai mica - dupa posibilitati - in buzunar. Patronul unui salon de cosmetica ne-a relatat ca, zilele trecute, un astfel de inspector, din cadrul Compartimentului Control Comercial al Directiei de Indrumare si Control a Primariei Braila, s-a manifestat grosolan la adresa sa, a personalului angajat si a clientilor pe care-i avea la ora controlului. Extrem de indignata fata de tratamentul la care a fost supusa, Ana Stroe, asociatul-administrator al respectivului salon, situat pe Str. Tineretului, a depus o sesizare catre primarul Constantin Cibu, iar acum asteapta sa i se faca dreptate. "Pe data de 13 august, intre orele 13.30 si 14.00, s-au prezentat la sediul firmei doi inspectori, Alexandrescu O. si Madalina Munteanu. Inca de la intrare, doamna Munteanu m-a anuntat pe un ton artagos ca au sosit in control si ca urmeaza sa verifice unitatea. In timp ce inspectorul Alexandrescu ma informa cu privire la documentele pe care urma sa le prezint a doua zi, la sediul Compartimentului de Control, de pe Str. Mihai Eminescu, intre mine si doamna Munteanu a urmat o "discutie" care a inmarmurit atit personalul cit si cele doua cliente aflate in salon in acel moment", se arata in sesizarea trimisa primarului. "Practic - continua Ana Stroie - a fost un interogatoriu foarte dur, in care doamna era justitiarul, iar eu temutul infractor. Dupa citeva intrebari aspre, legate de existenta unor autorizatii, asteptind parca rautacios ca eu sa spun ca nu le am, a urmat intrebarea repetata de doua ori, pe un ton din ce in ce mai rastit: "Ce faceti dumneavoastra in firma de dimineata pina seara?". Socata de intrebare, i-am spus ca e normal sa fiu in firma, din moment ce sint investitorul si administratorul si am o multime de responsabilitati. Pe un ton mai aspru, a repetat: "Va intreb inca odata, ce faceti dumneavoastra in firma, de dimineata pina seara?". Am ramas fara replica. Au urmat alte cuvinte taioase, referitoare la numarul mic de angajati si la faptul ca "In patru ani nu v-ati facut o clientela?". Acestea sint doar frinturi din discutia care m-a facut sa ma simt pe proprietatea mea, in fata angajatilor si a clientelei, ultimul om de pe Pamint. Personalul a fost indignat sa vada si sa auda cum cel care le asigura un loc de munca este calcat in picioare in casa lui, iar clientele au plecat dezamagite ca la noi mai exista inspectori care se comporta ca niste mosieri cu sclavii lor. Doamna Munteanu nu numai ca mi-a calcat demnitatea, cerindu-mi socoteala de ceea ce fac in firma mea, dar mi-a inrautatit si starea de sanatate, fiindca am probleme cu inima. Va rog, domnule Primar, sa luati atitudine in acest caz, deoarece sint convinsa ca mai sint si alti mici investitori care au patit-o, dar, de teama represaliilor, tac. Va anunt ca sint un bun contribuabil, care se zbate sa asigure citeva locuri de munca decente", isi incheie sesizarea patronul indignat de atitudinea inspectorului Primariei. Pentru a ne demonstra ca abuzul a fost unul complet gratuit, fara circumstante justificabile, Ana Stroe ne-a prezentat procesul verbal incheiat a doua zi, la Compartimentul Control Comercial, din care reiese ca toate documentele firmei sale sint in regula.
Primarul Cibu ne-a declarat, ieri, ca a luat la cunostinta de sesizarea respectiva si ca a transmis-o spre rezolvare Directiei de Indrumare si Control, fiindca "Directorul a revenit din concediu si intra in atributiunile lui sa se ocupe de astfel de cazuri". Elena Prundea, directorul directiei respective nu se arata, insa, foarte convinsa de veridicitatea celor reclamate de patronul salonului de cosmetica. "Ma mira ca primim o astfel de petitie la adresa Madalinei Munteanu, despre care as putea spune ca are cel mai civilizat comportament dintre toti inspectorii nostri. Dar vom verifica sa vedem ce s-a intimplat in cazul respectiv!", ne-a declarat Prundea.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro