"Cu sprijinul angajaţilor, al echipei de management şi al partenerilor noştri de afaceri, ne aşteptăm ca în câteva luni să revenim la normal. Spre deosebire de concurenţii săi, PIC nu beneficiază de suportul unor reţele globale şi de acceea statul ar trebui să ajute mai mult în rezolvarea problemelor firmelor româneşti pentru a proteja locurile de muncă ale oamenilor şi afacerile locale. De asemenea, suntem conştienţi că aceste momente reprezintă o încercare şi pentru angajaţii noştri. Cu toate acestea, este important acum ca ei să înţeleagă situaţia cu care ne confruntăm şi nevoia de a face o serie de sacrificii pentru redresarea companiei. Interesul nostru este să ne servim în continuare cu promptitudine şi dedicaţie clienţii", a declarat managerul general PIC, Dragoş Stancu. De asemenea, sursa citată a subliniat că din această lună compania va iniţia o serie de campanii promoţionale care vor răsplăti fidelitatea clienţilor.
PIC este unica reţea românească de hypermarketuri, companie care la finele anului trecut anunţase o cifră de afaceri de aproximativ 600 milioane lei. În primul semestru din acest an, PIC a realizat o cifră de afaceri de 230 milioane lei.