Mergi la conţinutul principal

Istoria industriei auto: Infiniti

Primele modele Infiniti au fost lansate la Salonul auto de la Detroit, din ianuarie 1989 - Infiniti Q45 şi Infiniti M30. După 20 de ani de la lansare, japonezii de la Nissan au decis să aducă Nissan Infiniti în Europa. Evenimentul de lansare oficială a coincis cu Salonul Auto de la Paris unde erau prezentate modelele Infiniti sedan şi Infiniti coupé, ambele din segmentul mediu, numite Infiniti G37, un SUV - Infiniti FX, cu două versiuni de motorizare, şi un crossover - Infiniti EX37, relatează agerpres.ro.

Motor puternic

Modelul care a atras cel mai mult atenţia a fost Infiniti FX, cu un design care păstra mult din aspectul generaţiei anterioare, la fel ca şi versiunea Infiniti FX50S, echipat cu motor V8 şi putere de 390 CP. Transmisia integrală permanentă şi suspensiile active sunt alte argumente solide, iar dispozitivele hi-tech, cum este Around View Monitor, ţineau pasul cu competiţia europeană. Alte avantaje - Intelligent Cruise Control, Scratch Shield, vopseaua care se reface singură după ce a fost zgâriată, şi popularul Bluetooth. Un alt atu este Rear Active Steer, puntea spate care virează odată cu cea din faţă, cu doar câteva grade, dar suficient pentru a conferi stabilitate maşinii în viraje.
Versiunea Infiniti FX37 se bazează pe un motor puternic, 320 CP, accelerează în 6,8 secunde de la 0 la 100 km/h. Cutia automată secvenţială în 7 trepte este gândită special pentru Europa. Trecerea de la o treaptă la alta este extrem de lină, comparabilă cu o cutie CVT. La interior, Infiniti FX are scaune din piele, confortabile, finisaje de lemn şi un ceas pe consola centrală.

Performanţe maxime

Mai mic decât Infiniti FX, dar păstrând linia impusă din gamă, Infiniti EX este un veritabil crossover, cu o gardă la sol medie şi un motor la care acceleraţia a câştigat 0,4 secunde. Asigură acelaşi nivel de confort, cu un interior asemănător. Transmisia Infiniti AWD inteligentă este prezentă, la fel ca şi Infiniti Around View Monitor, cutia automată în 7 trepte şi vopseaua Scratch Shield.
Linia Infiniti G este cu totul diferită de SUV-urile mărcii. Infiniti G37 coupé ar putea fi considerat un Nissan 370Z de lux, cu mai mult spaţiu (2Â2), mai mult confort. Motorul V6 atinge performanţele maxime, greutatea redusă a maşinii asigurând o acceleraţie de 5,8 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Amplasarea motorului în spatele punţii spate contribuie la echilibrarea maselor, împreună cu tracţiunea spate generând o dinamică impresionantă a vehiculului. Modele comercializate în prezent sunt Q50, Q60 convertible, Q60 coupe, Q70, QX50, QX70.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro