N-a trecut nici jumătate de an de când au fost finalizate lucrările de suprafaţă pe bulevardul Dorobanţilor, iar problemele au început deja să apară. Din păcate, nu doar capacele de canalizare fixate necorespunzător, care "pocnesc" sub roţile maşinilor sau denivelările din asfalt sunt în măsură să arate gradul de calitate al lucrărilor executate de firma "Tancrad". O mare problemă este că există deja guri de canalizare atât de înfundate încât apa de ploaie pur şi simplu trece peste ele, în loc să se scurgă înăuntru, aşa cum ar fi normal. Un astfel de gaigăr înfundat se găseşte în apropierea intersecţiei cu Calea Călăraşilor, în staţia taxi din dreptul restaurantului "All Saints", fost "Capitol". "Veniţi să vedeţi în ce hal se fac lucrările la noi. Deja nu se mai scurge apa la canalizare, pe un bulevard abia finalizat", ne-a sesizat pe telefonul redacţiei, într-una din zilele ploioase din ultima perioadă, unul dintre taximetriştii care aşteaptă clienţi în acea zonă. Am mers, am fotografiat şi putem confirma faptul că acea gură de canal este înfundată de parcă ar fi pus cineva un dop sub grătarul metalic. Nu e mai puţin adevărat, însă, că în jurul gurii de scurgere erau foarte multe resturi de ţigară aruncate, mai mult ca sigur, de taximetrişti, iar aceste resturi ar putea fi cauza înfundării canalizării.
Un răspuns oficial despre motivul care a provocat această problemă nu am putut afla de la reprezentanţii Primăriei, deoarece aceştia încă nu ştiau că există astfel de situaţii pe bulevardul Dorobanţilor. "Avem două sesizări referitoare la faptul că anumite capace de canalizare nu sunt fixate corespunzător şi produc zgomot când se trece cu maşina peste ele. Urmează ca «Tancrad» să rezolve acest aspect, deoarece lucrarea se află în garanţie. Despre guri de scurgere înfundate nu aveam cunoştinţă, dar am luat notă şi vom face verificări", ne-a declarat un funcţionar din cadrul Direcţiei de Programe Europene din cadrul Primăriei Brăila.
Reamintim că reabilitarea bulevardului Dorobanţilor a costat circa 30 milioane de euro, proiect cu cofinanţare europeană. Şantierul ar fi trebuit finalizat în decembrie 2013, însă, chiar dacă la suprafaţă pare totul terminat, lucrările încă mai continuă în subteran, deoarece trebuie încheiată şi reabilitarea canalului colector de sub bulevard. Astfel, termenul limită a fost prelungit, printr-un act adiţional, până în luna octombrie a acestui an.