• peste 10.000 de oameni au făcut donaţii, inclusiv la Brăila, în cadrul campaniei The Empty Shop • în următoarele săptămâni, donaţiile vor fi sortate, curăţate şi trimise către primele familii beneficiare
The Empty Shop,,campania destinată donaţiilor de haine iniţiată de “Promenada” şi desfăşurată în alte 12 centre comerciale din portofoliul “NEPI Rockcastle”, a reuşit să atragă, în doar două săptămâni, peste 10.000 de donatori şi o cantitate record de haine, aproximativ 30 de tone, stabilind, astfel, un record naţional. Aceasta a fost cea mai mare colectă făcută în România şi a reuşit să strângă, cu implicarea masivă a vizitatorilor centrelor comerciale, 10 tone de haine în plus faţă de ţinta propusă.
The Empty Shop este un magazin al faptelor bune care a atras zilnic sute de oameni mărinimoşi, dornici să îi ajute pe cei aflaţi în nevoie. Practic, The Empty Shop nu a fost un minut „empty” (gol), de la momentul deschiderii şi până la încheierea etapei de colectare.
În prezent, se derulează a doua etapă a campaniei, cea în care hainele sunt sortate, curăţate şi ambalate pentru a fi livrate beneficiarilor selectaţi, cu ajutorul partenerilor “Let’s do it, Romania!”. În următoarele două săptămâni, primele colete vor ajunge la aproximativ 500 de familii din judeţele Maramureş, Neamţ, Iaşi, Constanţa, Gorj, Călăraşi şi Ialomiţa, dintr-un total de 1.000 de familii selectate la demararea colectei.
Campania The Empty Shop s-a derulat în perioada 5 aprilie – 18 aprilie, în magazinul dedicat din “Promenada” şi în alte 12 puncte de colectare organizate în mall-urile City Park Constanţa, Shopping City Timişoara, Shopping City Galaţi, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamţ, Ploieşti Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu.
Partenerii proiectului sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor şi C&A.