Mergi la conţinutul principal

"Electrica" a trimis brailenilor facturile in noul sistem "Open SGC"

Sucursala locala de Distrubutie si Furnizare a Energiei Electrice (SDFEE) a emis deja facturile pentru consumatorii casnici in cazul carora, de la inceputul acestui an, aplica un nou sistem de
facturare/citire/incasare a consumului de energie electrica: "Open
SGC". Asa cum a explicat conducerea SDFEE Braila, pina in acest moment, au fost emise deja 120.000 de facturi pentru consumul estimat aferent lunii ianuarie, din totalul de 133.000 de abonati casnici din tot judetul. In aceste conditii, este de asteptat ca, incepind cu aceasta saptamina si in cea urmatoare, abonatilor casnici sa le soseasca in posta facturile emise in noile conditii impuse de sistemul de facturare "Open SGC". Primii abonati in cazul carora au fost emise facturile la energie electrica sint cei din mediul rural, inclusiv cele 3 orase din judet: Ianca, Faurei, Insuratei, in paralel, cu un decalaj de citeva zile, fiind emise si cele pentru consumatorii din municipiu. Specialistii din cadrul "Electrica" Braila au precizat ca marja de eroare semnalata de sistem in urma estimarii consumului de energie electrica este de sub 0,1%.
Din ianuarie 2006, "Electrica" Braila a trecut la implementarea unui nou sistem de citire/facturare/incasare a energiei electrice care permite consumatorilor braileni plata facturilor, in afara de casieriile "Electrica", si la casieriile mai multor unitati bancare si postale. Potrivit noului sistem factura la energia electrica este trimisa consumatorilor prin posta asa cum procedeaza si alti furnizori de utilitati publice. Dupa ce brailenii primesc prin posta factura clientii din mediul urban o vor putea achita la orice casierie "Electrica", precum si la oficiile postale si bancile "Romexterra Bank", "Banca Transilvania" si "Banca Comerciala Carpatica". In ceea ce priveste consumatorii din mediul rural, acestia pot plati factura de energie electrica direct la factorul postal care va elibera pe loc o chitanta, dar si la orice casierile din cadrul "Electrica" din judet, la oficiile postale atit din mediul rural, cit si urban, precum si la casieriile celor doua unitati bancare mentionate anterior. Important de precizat este ca noul sistem presupune ca ciclul normal de facturare, cuprins intre doua citiri ale furnizorului, numite "de regularizare", sa fie de 3 luni, constind in doua facturi de consum estimat si o factura de regularizare. Astfel, citirile de regularizare se fac la fiecare 3 luni (martie, iunie, septembrie si decembrie), aproximativ la aceeasi data in cadrul lunii. Cu alte cuvinte, in lunile ianuarie si februarie "Electrica" va emite pentru fiecare consumator casnic cite o factura pentru un consum estimat pe baza istoricului lunar de consum, urmind ca in luna martie cititorul autorizat sa consemneze indexul contorului, ocazie cu care, la aceasta a treia facturare, sa se faca regularizarea.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro