Profitul net al grupului, care include si rezultatele obţinute de filialele BRD Sogelease şi BRD Finance, este de 533 milioane lei (127 milioane euro), în scădere cu 31% faţă de 2009.
"Considerăm că 2011 va rămâne totuşi un an dificil, în special în ceea ce priveşte nivelul ridicat al costului net al riscului. Rămânem pe de altă parte încrezători în faptul că, pe termen lung, România ar trebui să-şi reia creşterea economică susţinută şi durabilă", a declarat preşedintele director general al BRD - Groupe Societe Generale, Guy Poupet.
Acesta a adăugat că baza de clienţi a rămas solidă, numărându-se aproape 2,5 milioane de clienţi. Reţeaua băncii număra, la 31 decembrie 2010, 937 unităţi, cu 7 mai mult decât la finalul lui 2009.
Coeficientul de exploatare (cheltuieli generale/venit net bancar) s-a îmbunătăţit faţă de cel înregistrat în 2009, scăzând cu 3 puncte procentuale, până la 39%. Investiţiile realizate de bancă în anul 2010 s-au situat la un nivel de 130 de milioane lei, dintre care aproape jumătate în domeniul IT.
Numărul de angajaţi a înregistrat o uşoară creştere în 2010, fiind de aproape 9.200 la nivelul întregului grup BRD.
"Ca şi în 2009, creşterea costului net al riscului a fost una importantă din cauza mediului macroeconomic nefavorabil -s-a resimţit impactul planului de stabilizare din semestrul al doilea, dar şi din cauza diferitelor măsuri tehnice (reevaluarea garanţiilor, intrarea în insolvenţă a multor companii)", mai spun reprezentanţii băncii.