ECONOMIC: Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut în 2011 cu peste 15%, la 110,9 milioane lei | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

ECONOMIC: Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut în 2011 cu peste 15%, la 110,9 milioane lei

Farmec Cluj-Napoca a raportat în 2011 o creștere a afacerilor de peste 15% în lei, respectiv 17,5% în euro față de 2010, la 110,9 milioane lei (26,2 milioane euro), a anunțat marți producătorul român de cosmetice.

„Chiar dacă în ultimii doi ani cifra de afaceri a Farmec a crescut cu peste 10%, anul acesta suntem mai ponderaţi în estimări şi am bugetat o creştere doar cu 5%. Considerăm că 2012 va fi un an dificil pentru toată economia românească, indiferent de piaţa pe care activăm. Vom continua strategia de lansare de noi game de produse şi avem un plan de investiţii pus la punct, dar rămânem precauţi", a declarat directorul general, Mircea Turdean.

De asemenea, pentru acest an, Farmec are în vedere consolidarea poziţiei pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, al produselor demachiante şi al celor pentru tratamentul părului.

Conform datelor furnizate de agenţia de cercetare Nielsen, în 2011, Farmec a fost lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, cu o cotă de piaţă de 21,8% din punct de vedere cantitativ şi lider pe segmentul tratamentelor de păr, cu o cotă de piaţă de 28,35% valoric şi 16,05% cantitativ.

O altă direcţie pe care Farmec îşi va intensifica eforturile este piaţa produselor de curăţenie, segmentul pentru îngrijirea bucătăriei, a băii şi a obiectelor sanitare.

Pentru acest an compania și-a bugetat 600.000 euro pentru investiții, respectiv pentru achiziţia de echipamente tehnologice noi şi modernizarea liniilor de producţie, cât şi către amenajarea spaţiilor de birouri, achiziţia de echipamente noi de lucru, programe de reabilitate termică a cladirilor.

Farmec deţine mărci precum care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.

Compania exportă în prezent în țări din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite, Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro