„Chiar dacă în ultimii doi ani cifra de afaceri a Farmec a crescut cu peste 10%, anul acesta suntem mai ponderaţi în estimări şi am bugetat o creştere doar cu 5%. Considerăm că 2012 va fi un an dificil pentru toată economia românească, indiferent de piaţa pe care activăm. Vom continua strategia de lansare de noi game de produse şi avem un plan de investiţii pus la punct, dar rămânem precauţi", a declarat directorul general, Mircea Turdean.
De asemenea, pentru acest an, Farmec are în vedere consolidarea poziţiei pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, al produselor demachiante şi al celor pentru tratamentul părului.
Conform datelor furnizate de agenţia de cercetare Nielsen, în 2011, Farmec a fost lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, cu o cotă de piaţă de 21,8% din punct de vedere cantitativ şi lider pe segmentul tratamentelor de păr, cu o cotă de piaţă de 28,35% valoric şi 16,05% cantitativ.
O altă direcţie pe care Farmec îşi va intensifica eforturile este piaţa produselor de curăţenie, segmentul pentru îngrijirea bucătăriei, a băii şi a obiectelor sanitare.
Pentru acest an compania și-a bugetat 600.000 euro pentru investiții, respectiv pentru achiziţia de echipamente tehnologice noi şi modernizarea liniilor de producţie, cât şi către amenajarea spaţiilor de birouri, achiziţia de echipamente noi de lucru, programe de reabilitate termică a cladirilor.
Farmec deţine mărci precum care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.
Compania exportă în prezent în țări din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite, Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.