Patru CD-uri care contin informatii referitoare la peste 17.900 de fosti si actuali angajati au fost pierdute in iulie, cind acestea trebuiau sa ajunga, prin posta, de la spitalul Whittington catre o firma de procesare a datelor, McKesson.
Pe CD-uri se aflau numele, data de nastere, numarul de asigurare sociala si informatii referitoare la salariile tuturor persoanelor care se afla in baza de date a Fondului de asigurati ai spitalelor Whittington, Islington si Camden. Discurile contineau si adresele unora dintre angajati, insa administratorii Fondului Whittington pretind ca baza de date nu contine informatiile bancare ale persoanelor.
Potrivit reprezentantilor Fondului, discurile au fost pierdute in momentul in care plicul in care erau puse a fost plasat intr-o cutie postala destinata "corespondentei inregistrate", la 22 iulie. Nu exista insa nici o dovada potrivit careia discurile au fost trimise.
David Sloman, directorul executiv al Fondului, sustine ca fiecare disc poate fi accesat pe baza unei parole care poate fi foarte greu sparta, doar de hackeri specializati. Acesta si-a prezentat scuzele tuturor celor afectati de incident.
"Exista o politica a fondului pentru a trimite astfel de informatii prin curierat", a spus el. "Conform informatiilor noastre este singura data cind astfel de informatii sint trimise prin posta", a subliniat el, adaugind ca a fost declansata o ancheta. "Un angajat a fost suspendat", a mai spus acesta.