"Răzvan nu poate pleca de la Rapid. Există în contract o clauză cu o sumă care trebuie plătită în cazul unei rezilieri unilaterale a contractului, e normal. De fapt, ca să se înţeleagă, este o clauză în oglindă, pentru că şi noi am plăti într-o asemenea situaţie. Cine renunţă plăteşte o sumă foarte importantă de bani, este aceeaşi sumă pentru ambele părţi", a spus oficialul rapidist.
Întrebat dacă suma de reziliere este mai mare decât clauza de 500.000 de euro din contractul fostului antrenor Marius Şumudică, George Copos a răspuns:
"Este mult mai mare, nu pot să spun valoarea ei pentru că este confidenţială. Dar este mai mare, normal, pentru că sunt alte condiţii şi alte cerinţe".
Oficialul rapidist a adăugat că negocierile dintre avocaţii celor două părţi în privinţa contractului nu s-au încheiat deocamdată.
"Răzvan are o doamnă avocat foarte, foarte exigentă, dar lucrurile merg în direcţia potrivită. Avocaţii sunt la masa negocierilor şi cu siguranţă finalizarea discuţiilor se va produce în curând", a afirmat acţionarul majoritar.
Bugetul clubului pentru sezonul 2011-2012 pune mari probleme conducerii rapidiste.
"E vai de viaţa noastră. Acum încercăm să îl punem la punct, e greu, foarte greu", a menţionat Copos.
Mijlocaşul Costin Lazăr nu va mai evolua la formaţia giuleşteană în ediţia viitoare a Ligii I, el refuzând oferta de prelungire a contractului care a expirat în această vară.
"Noi i-am făcut o ofertă de nerefuzat lui Costin Lazăr, din păcate el a spus pas. Mie îmi pare foarte rău că pleacă de la Rapid, dar asta este viaţa", a explicat George Copos.
Pe blogul său personal, Copos a explicat că lui Răzvan Lucescu i-a fost dificil să conducă prima reprezentativă deoarece trebuia să lucreze cu jucători pregătiţi diferit la echipele de club.
"Antrenorul naţionalei este pus în situaţia să asambleze o maşină de curse din piese de Audi, BMW, Mercedes, Porsche etc. Piesele, luate în parte, sunt perfecte. Atâta doar că maşina nu merge întotdeauna aşa cum ţi-ai dori. Răzvan a ajuns la momentul la care a spus «A fost suficient». Are satisfacţia că, la plecare, a lăsat moştenire o «orchestră» care, dacă nu cântă chiar perfect, măcar a început să cânte la unison", scrie oficialul rapidist pe blog.
Copos compară formaţia Rapid cu o maşină de lux şi afirmă că fostul selecţioner Răzvan Lucescu preia acum un Bentley.
"În prezent Răzvan se pregăteşte să redevină inginer mecanic «de uzină». Preia un Bentley, despre care am mai vorbit: o maşină RAPIDĂ şi, din nou, europeană. Are posibilitatea de a asambla maşina din piesele aceluiaşi producător, adică din piesele Rapidului. A mai făcut-o, în trecut, cu mare succes. Sperăm cu toţii că o va face din nou. Are o echipă tehnică pe care o cunoaşte, care, la rândul ei, îl cunoaşte şi ea. Atmosfera e bună, condiţiile - la fel. Acesta este avantajul lucrului la club: ai lângă tine, permanent, toată echipa: conducere, jucători şi staff tehnic. Tu scrii partitura, tu faci repetiţiile, tu pregăteşti concertele. E meritul tău dacă orchestra cântă bine. Ai şi toată responsabilitatea dacă nu se întâmplă aşa", precizează George Copos pe blog.
Comentarii
Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.