Dupa punctajele obtinute, premiile au fost repartizate astfel: Premiul I: Turcu Denis (clasa a VI-a, Colegiul National "N. Balcescu), Diaconu Ana (cl. a VI-a, Liceul de Arta "H. Darclee"), Tapu Liviu (cl. a VII-a, Scoala "M. Eminescu"), Vlad Miruna (cl. a II-a, Liceul de Arta), Avram Catalin (cl. a IV-a, Scoala "M. Eminescu") si Terente Irina (cl. a III-a, Liceul de Arta). Premiul II: Jelescu Tudor (cl. a III-a, Liceul de Arta), Balan Lorena (cl. a VII-a, Scoala "M. Eminescu"), Capitaneanu Ioana (cl. a II-a, Scoala "M. Eminescu") si Paraschiv Maria (cl. a IV-a, Liceul de Arta). Premiul III: Badescu Cristian (cl. a VII-a, Scoala "M. Eminescu"), Popa Alina (cl. a III-a, Scoala "M. Eminescu"), Cuciuc Andreea (cl. a III-a, Liceul de Arta), Mocanu Victor (cl. a IV-a, Scoala "M. Eminescu") si Vadineanu Andrei (cl. a IV-a, Scoala "M. Eminescu"). Mentiune: Decu Elena (cl. a III-a, Liceul de Arta), Badalan Georgian (cl. a III-a, Scoala "M. Eminescu"), Perianu Ioana (cl. a VII-a, Liceul Teoretic "N. Iorga"), Lozneanu Dragos (cl. a VII-a, Scoala "M. Eminescu"), Cichi Miruna (cl. a II-a, Scoala "M. Eminescu"), Grecu Cristian (cl. a II-a, Scoala "M. Eminescu"), Dimache Gabriela (cl. a V-a, Liceul Pedagogic "D.P. Perpessicius"), Coman Ionela (cl. a V-a, Scoala Spiru Haret), Paraschiv Silviu (cl. a VII-a, Liceul Pedagogic "D.P. Perpessicius"), Dumitrescu Cezar (cl. a IV-a, Liceul de Arta) si Stan Laura (cl. a IV-a, Liceul de Arta).
Noutatea acestor teste de evaluare externa in educatie consta in faptul ca le da elevilor posibilitatea sa-si verifice cunostintele pe etape de parcurgere a materiei, in vederea obtinerii unor rezultate bune la viitoarele examene si concursuri (Evaluarea Nationala la clasa a IV-a, Teze Unice, Bacalaureat, Admiterea la Facultate). O astfel de evaluare periodica asigura o asimilare ritmica a materiei, precum si o achizitie de competente la un nivel corespunzator pentru finalitatile urmarite de ficare elev. In acest fel se diminueaza riscul de a acumula goluri in cunostinte si apare posibilitatea de a fi descoperite acele segmente de materie pe care elevul nu le stapineste suficient, astfel incit sa le poata remedia la timp.