Directorul Colegium a mai spus ca in prezent, firme mari si puternice din tarile dezvoltate au trecut de la o abordare empirica si partiala a problemei calitatii la una globala, bazata pe optica de marketing printr-un demers de asigurare a calitatii concretizat in conceptul de calitate totala si prin proiectarea si implementarea de sisteme moderne de management al calitatii. Sistemul calitatii, definit de Organizatia Internationala de Standardizare (ISO), reprezinta ansamblul de structuri organizatorice, responsabilitati, procedee si resurse avind ca scop aplicarea politicii calitatii, parte intrinseca a politicii de produs. "Acest sistem are rolul de a corela, in mod unitar, probleme privind coordonarea, conceptia, executia, evaluarea, atestarea si modul de comportare a calitatii in toate etapele ciclului de viata al produsului. Masura competitivitatii firmelor este data de calitatea produselor si serviciilor pe care le ofera. In acest context, asigurarea si imbunatatirea calitatii sint absolut necesare pentru cresterea capacitatii concurentiale, deoarece si asteptarile clientilor vizavi de calitatea lor creste din ce in ce mai mult. Abordarea de catre companie a sistemului de management, conform standardelor europene si internationale, permit companiei sa-si identifice procesele slabe si a celor forte si furnizeaza o baza de imbunatatire continua pentru satisfacerea cerintelor crescinde privind calitatea produselor si serviciilor oferite", a mai precizat directorul Colegium", Dana Zeca.
"Colegium" ofera cursuri pentru personalul de conducere din toate domeniile de activitate
Directorul Colegium a mai spus ca in prezent, firme mari si puternice din tarile dezvoltate au trecut de la o abordare empirica si partiala a problemei calitatii la una globala, bazata pe optica de marketing printr-un demers de asigurare a calitatii concretizat in conceptul de calitate totala si prin proiectarea si implementarea de sisteme moderne de management al calitatii. Sistemul calitatii, definit de Organizatia Internationala de Standardizare (ISO), reprezinta ansamblul de structuri organizatorice, responsabilitati, procedee si resurse avind ca scop aplicarea politicii calitatii, parte intrinseca a politicii de produs. "Acest sistem are rolul de a corela, in mod unitar, probleme privind coordonarea, conceptia, executia, evaluarea, atestarea si modul de comportare a calitatii in toate etapele ciclului de viata al produsului. Masura competitivitatii firmelor este data de calitatea produselor si serviciilor pe care le ofera. In acest context, asigurarea si imbunatatirea calitatii sint absolut necesare pentru cresterea capacitatii concurentiale, deoarece si asteptarile clientilor vizavi de calitatea lor creste din ce in ce mai mult. Abordarea de catre companie a sistemului de management, conform standardelor europene si internationale, permit companiei sa-si identifice procesele slabe si a celor forte si furnizeaza o baza de imbunatatire continua pentru satisfacerea cerintelor crescinde privind calitatea produselor si serviciilor oferite", a mai precizat directorul Colegium", Dana Zeca.