Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

"Colegium" ofera cursuri pentru personalul de conducere din toate domeniile de activitate

Incepind din luna aprilie, la "Colegium" Braila se organizeaza cursuri adresate personalului de top si midlle management, pentru intreaga zona de Sud-Est. Se au in vedere toate domeniile, cum ar fi: administratie, educatie, alimentatie, sanatate, mediu, inspectii sau domeniu auto, dar si tematici cu standarde sub directive pentru certificarea de conformitate cu cerintele UE. Acestea sint organizate de "Colegium" Braila si Asociatia de Standardizare din Romania. "Cursurile urmaresc sa imbunatateasca performantele si competitivitatea firmelor pe piata interna si internationala si se vor desfasura la sediul "Colegium", din B-dul Cuza nr. 76. In conditiile integrarii in Uniunea Europeana certificarea calitatii a devenit o necesitate, iar firmele au nevoie, pe linga tehnologie, si de personal care sa actioneze conform viziunii manageriale pentru satisfacerea clientilor si pentru performanta companiei. Calitatea, privita sub aspectul continutului intrinsec al produsului si al formei de prezentare a acestuia, exprima gradul de satisfacere a consumatorilor si este un demers sistematic catre excelent. Ea se manifesta numai in relatiile cu nevoile consumatorilor si este relevata printr-un ansamblu de insusiri intrinseci bunului economic si care trebuie sa satisfaca atit nevoile explicite, cit si cele implicite. Cu alte cuvinte, calitatea cuprinde, alaturi de caracteristicile intrinseci ale produsului si ambianta care-l inconjoara, ambalajul, instructiunile de utilizare, data de expirare, a spus directorul "Colegium", Dana Zeca.
Directorul Colegium a mai spus ca in prezent, firme mari si puternice din tarile dezvoltate au trecut de la o abordare empirica si partiala a problemei calitatii la una globala, bazata pe optica de marketing printr-un demers de asigurare a calitatii concretizat in conceptul de calitate totala si prin proiectarea si implementarea de sisteme moderne de management al calitatii. Sistemul calitatii, definit de Organizatia Internationala de Standardizare (ISO), reprezinta ansamblul de structuri organizatorice, responsabilitati, procedee si resurse avind ca scop aplicarea politicii calitatii, parte intrinseca a politicii de produs. "Acest sistem are rolul de a corela, in mod unitar, probleme privind coordonarea, conceptia, executia, evaluarea, atestarea si modul de comportare a calitatii in toate etapele ciclului de viata al produsului. Masura competitivitatii firmelor este data de calitatea produselor si serviciilor pe care le ofera. In acest context, asigurarea si imbunatatirea calitatii sint absolut necesare pentru cresterea capacitatii concurentiale, deoarece si asteptarile clientilor vizavi de calitatea lor creste din ce in ce mai mult. Abordarea de catre companie a sistemului de management, conform standardelor europene si internationale, permit companiei sa-si identifice procesele slabe si a celor forte si furnizeaza o baza de imbunatatire continua pentru satisfacerea cerintelor crescinde privind calitatea produselor si serviciilor oferite", a mai precizat directorul Colegium", Dana Zeca.




Categorie articol: 

Din cauza unor probleme ce țin de platforma Facebook, secțiunea “Comentarii” de pe platforma noastră online nu este, pentru moment, funcțională. Ne cerem scuze pentru acest incovenient și sperăm că situața va fi rezolvată cât mai curând.

Va puteți exprima opiniile, în continuare, pe pagina Facebook a cotidianului nostru,

https://www.facebook.com/Obiectiv.VoceaBrailei

Like / Share

Comentarii