Cel mai bun weekend al verii! Reacția vine de la brăilenii care au petrecut sfârșitul de săptămână alături de Carrefour și de Andra, în cadrul turneului Live&Crunchy .
Andra, ambasadoarea iubirii
Parcarea Brăila Mall a fost plină, în această sâmbătă, unde tirul Live&Crunchy s-a deschis într-o scenă impresionantă. Andra a susținut un show incendiar, organizat de Carrefour – al șaptelea de acest tip care are loc în țară, din primăvară și până acum. Ca la fiecare concert, Andra le-a pregătit mai multe surprize fanilor săi. Alături de ea, pe scenă a urcat îndrăgita trupă 3 Sud Est, pe muzica lor dându-se de altfel și startul petrecerii.
Mai mult, special pentru clienții Carrefour, Andra a interpretat inclusiv melodia „Iubirea e un refren!”, prin care îi îndeamnă pe aceștia să trăiască fiecare clipă. Peste 14 mii de brăileni au fredonat piesă după piesă, în ritmurile muzicii.
Atmosferă inspirată de festivalurile de muzică
Turneul Live & Crunchy este inspirat din atmosfera pozitivă de la festivalurile de muzică, pe care Carrefour o aduce în parcările hipermarketurilor, asigurând muzică bună, mâncare gustoasă și experiențe frumoase alături de prieteni. Astfel, oameni de toate vârstele se pot bucura de artificii, confetti și jocuri de lumini, de baloane gigant, dansatori și animații de tot felul.
“Ne-am simțit extraordinar la Brăila”, a spus Andra, în acord cu reacția publicului.
Petrecerea a durat tot weekendul, în spațiile amenajate special pentru ca brăilenii să se poată relaxa și petrece un weekend deosebit. Ei au găsit inspirație pentru noi rețete și au gustat din bucate pregătite de un cunoscut chef din România, Ciprian Ogarcă. Pentru preparatele sale, chef-ul folosește doar ingrediente de calitate.
În plus, pentru cei care au avut energie pentru cumpărături după concertul de sâmbătă, Carrefour a oferit două ore de reduceri substanțiale la coșurile de cumpărături.
Aniversare ca la 18 ani
În luna iunie, Carrefour a sărbătorit 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România. Cu acest prilej, brăilenii au avut oportunitatea de a testa un joc digital special creat pentru această ocazie - Aniversare18ani. Aceștia s-au aventurat și au luat parte la provocarea live lansată de Carrefour, de a participa la cel mai mare joc virtual organizat de retailer. Timp de câteva zeci de minute, publicul a fost antrenat într-un joc care testează ritmul și atenția. Obiectivul jocului este acela de a organiza propria petrecere virtuală, scanând cât mai multe produse care pot aduce premii surpriză. Jocul poate fi accesat în continuare la aniversare.carrefour.ro cu bonul primit de la casă sau folosind codul aniversar din mailul de confirmare a comenzii online, pentru cei care fac cumpărături pe www.carefour.ro.