Locatarii blocurilor din zona intersecţiei bulevardului Dorobanţilor cu strada Şcolilor se plâng că, de câteva zile, zgomotul produs de capacele de canalizare peste care trec maşini în viteză a devenit de-a dreptul insuportabil. "Făceau gălăgie şi înainte, dar de vreo două-trei zile pur şi simplu ne terorizează zgomotul. Nu înţeleg ce s-a întâmplat, o fi vrut cineva să fure aceste capace şi nu le-a mai aşezat la loc cum trebuie... N-am observat să se fi făcut lucrări la reţeaua de canalizare, deci e ceva ciudat la mijloc. Problema e că, pe lângă zgomotul acesta infernal pe care îl fac zi şi noapte, se poate întâmpla oricând un accident. Dacă se mişcă în halul ăsta, înseamnă că nu sunt fixate cum trebuie, deci pot ceda oricând sub roţile unei maşini", ne-a spus brăileanul Laurenţiu M., unul dintre locatarii afectaţi direct. Acesta spune că nu s-a obosit să mai meargă cu o reclamaţie la Primărie, convins fiind că aleşii locali sunt prea ocupaţi cu campania electorală pentru a mai da atenţie unor astfel de chestiuni. "Dacă ar fi locuit prin zonă vreun candidat, probabil că situaţia se rezolva deja...", ne-a spus cetăţeanul dezamăgit. Cert este că pe tronsonul de bulevard cuprins între intersecţia cu Str. Şcolilor şi intersecţia cu Str. Tineretului, mai multe capace de canalizare fac un zgomot foarte mare când sunt lovite de roţile maşinilor. "Parcă trage cineva cu puşca!", spunea, ieri, un trecător.
Responsabilii din administraţia locală ne-au declarat că nu au avut cunoştinţă despre problema din zona respectivă. "Nouă nu ne-a sesizat nimeni nimic. Dacă este aşa cum spuneţi, o să notificăm imediat constructorul responsabil cu reabilitarea bulevardului Dorobanţilor, să ia măsuri pentru remedierea situaţiei. Probabil s-a deteriorat acea garnitură pe care sunt aşezate capacele respective", ne-a spus Iuliana Neagu, directorul Direcţiei Programe Europene din cadrul Primăriei Brăila.
Reamintim că reabilitarea bulevardului Dorobanţilor, investiţie de circa 30 milioane de euro finanţată în principal cu fonduri europene, a fost executată de un consorţiu format din firmele "Max Boegl" Germania şi "Tancrad" SRL Galaţi. Printre numeroasele probleme cu care s-a confruntat această lucrare s-a aflat şi cea legată de capacele de canalizare insuficient de stabile ce au "troncănit" sub roţile maşinilor încă de când s-a finalizat partea carosabilă, în urmă cu circa doi ani. Lucrările ar fi trebuit să fie recepţionate deja de Primărie, însă nu s-a întâmplat acest lucru deoarece încă nu s-a finalizat reabilitarea canalului colector de sub bulevard, ce a reprezentat una dintre componentele contractului. În condiţiile în care şantierul nu s-a închis oficial, constructorul are obligaţia de a remedia toate defecţiunile apărute, urmând ca lucrarea să intre în perioada de garanţie abia după ce va fi recepţionată de Primărie. Încă nu se ştie exact când anume se va finaliza reabilitarea canalului colector, ca să se poată face recepţia oficială.
Comentarii
Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.