Mergi la conţinutul principal

Cantina de Ajutor Social are un nou sef, cu experienta in stat acasa

Cantina de Ajutor Social Braila are, incepind de azi, un nou sef, respectiv Andrea Vasilescu, numirea sa fiind aprobata in sedinta de ieri a Consiliului Local Municipal. Vasilescu, ce a ocupat acest post prin concurs, fiind singurul candidat, si-a inceput insa cu stingul activitatea, ajungind de risul consilierilor, cu CV-ul pe care l-a prezentat in fata comisiei de concurs. Prima care a ironizat-o pe aceasta tema, in plenul CLM, a fost consilierul Mihaela Picu: "Oricum ai aduna lunile in care doamna a fost debutant, debutant, si in concediu de maternitate, apoi in concediu pentru ingrijirea copilului, nu se pot face trei ani si patru luni de experienta. Cum intra la experienta profesionala un concediu de maternitate, nu-mi dau seama. Am vazut foarte multe CV-uri pina acum, dar asa ceva este prima data cind intilnesc, un concediu de maternitate, sa intre la experienta profesionala, imi inchipui femeile care au 10 -11 copii, ce experienta profesionala pot sa aiba. Pentru domnii care au facut parte din comisie, pentru ca pe viitor sa nu mai intilnim astfel de excentricitati, as mai vrea sa subliniez faptul ca intr-un CV nu putem sa scriem chiar tot ce se va intimpla in viitor, de exemplu, daca noi avem de gind sa scoatem o "carte de specialitate personala", daca sintem "in curs de inscriere" la doctorat... Aceste lucruri trebuie sa fie verificate de catre membrii comisiei, sa nu mai apara asa ceva. Nu mai spun de finalul apoteotic, respectiv obiectivele de viitor, care reprezinta un model de a nu face un CV. Il rog pe domnul secretar Iorga si pe membrii comisiei, daca vor mai face parte dintr-o astfel de comisie, chit ca eu voi mai fi sau nu consilier, va rog sa ma contactati, si sa va arat cum se face un CV".
Directorul economic Stoica Anghelescu, unul dintre membrii comisiei amintite, a precizat ca CV-ul a fost depus in aceasta forma de candidata, si nu era de datoria sa sa il corecteze, ci doar sa-l prezinte plenului CLM. "Modele de CV-uri sint pe toate site-urile, daca ar fi dorit sa caute un model. L-am vazut si noi, acest CV, si sintem de acord cu ce ati spus dvs., dar trebuia sa vi-l prezentam.
La rindul sau, consilierul Vasile Varga s-a declarat uimit de un asemenea CV. "Ma surprinde si pe mine, ca si pe colega mea, acest... hai sa-i spun CV. Eu am solicitat de mai multa vreme ca la toate aceste concursuri sa asiste cite un coleg consilier. Pai, cu CV-ul acesta, sa ocupi o asemenea functie, se poate?! Am stat si am mai citit si eu, si nu am vazut nici un anunt, ca poate mai erau si altii care ar fi vrut sa se inscrie la concurs. Eu as solicita ca, in termen de 6 luni, sa se faca o evaluare. Nu mai spun ca dinsa spune ca mai vrea sa mai faca si "activitate didactica competenta si de inalta calitate", pe linga aceasta activitate de la cantina".

"Nu doresc alte minuni din partea dumneavoastra"

Mai ingaduitor din fire, consilierul Doru Damian (PSD) a propus sa se lase deoparte faptul ca Andrea Vasilescu nu a stiut sa-si intocmeasca un CV, sa i se dea o sansa sa vorbeasca in fata consilierilor si sa-si prezinte intentiile, in ideea ca poate aceasta are un plan de management, care sa-i dea gata pe toti: "Daca nu s-a exprimat corect in scris, poate ca in programul dumneaei de management va avea rezultate". Sansa s-a transformat insa in nesansa, dupa ce Vasilescu a glasuit: "Imi pare rau ca CV-ul meu nu a fost atit de bine scris. Pentru viitor, imi doresc in primul si in primul rind intocmirea de contracte de achizitie pentru toate produsele care se achizitioneaza, conform Ordonantei 60, pentru ca nu exista nici un contract de achizitie, la aceasta unitate, apoi, stabilirea unor circuite, conform normelor sanitar-veterinare, cu personalul de la bucatarie, care trebuie separat de personalul de asistati, apoi doresc ca unitatea sa incheie contracte de prestari servicii cu toti asistatii si, pe viitor, as vrea sa propun ceva mai tirziu un proiect de centru de evaluare complexa a cazurilor, ceea ce nu prea exista, la ora actuala".
Si planurile lui Vasilescu i-au uimit pe unii dintre consilieri, in contextul in care aceasta nu prea are competente, pentru a lua astfel de decizii. Ba chiar unul dintre consilieri, mai dur, a spus clar ca Andrea Vasilescu, in calitate de sef de cantina, nu are alta treaba decit sa se asigure ca "mincarea e buna".
La rindul sau, primarul Constantin Cibu i-a cerut acesteia sa se limiteze la lucruri mai marunte: "Astea le fac serviciile de specialitate, le fac altii. Dumneata trebuie sa te ocupi sa asiguri hrana celor care au dreptul sa primeasca hrana la cantina sociala, iar urmatorul pas pe care te rog sa-l ai in minte este externalizarea acestei activitati. Nu doresc alte minuni din partea dumneavoastra".
Chiar daca s-a dovedit ca Andrea Vasilescu "nu se exprima prea bine" nici in scris, dar nici verbal, prin votul majoritatii consilierilor, ea a fost numita in postul de sef al Cantinei de Ajutor Social.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro