Munca în dorul lelii, care îi cam caracterizează pe unii dintre angajaţii Companiei de Utilităţi Publice "Dunărea" Brăila, era să se lase cu urmări tragice, ieri, în intersecţia bulevardului Cuza cu strada Şcolilor. O echipă de intervenţie a CUP "Dunărea" a săpat o groapă pentru a putea remedia avaria la o conductă de apă. După ce ţeava a fost reparată, s-a trecut la astuparea gropii şi compactarea pământului, pentru ca partea carosabilă să fie adusă la forma iniţială. Compactarea s-a făcut, însă, doar de ochii lumii, iar asta s-a văzut când un camion încărcat cu piatră a trecut peste groapa proaspăt astupată. Pământul reavăn a cedat sub greutatea maşinii, iar o roată s-a afundat până la osie, mastodontul rămânând captiv în groapa săpată de meşeriaşii CUP "Dunărea". Din fericire, nimeni nu a fost rănit, dar circulaţia în intersecţia respectivă a fost afectată zeci de minute, până când un buldo-excavator al companiei de apă a reuşit să îi dea o "cupă" de ajutor camionului împotmolit.
Un responsabil din cadrul Primăriei a recunoscut că incidentul a fost cauzat de superficialitatea cu care au lucrat angajaţii CUP "Dunărea". "Au astupat groapa şi au pus deasupra un strat de piatră, fără a compacta corespunzător pământul de umplutură. În momentul când roata camionului a trecut pe acolo, pământul a cedat", ne-a spus un funcţionar, care a preferat să îşi păstreze anonimatul. Acesta a fost de acord că dacă s-ar fi turnat şi plomba asfaltică, mai devreme sau mai târziu pământul ar fi cedat şi s-ar fi ajuns la o tasare de genul celor care pot fi văzute destul de des în zonele unde echipele CUP "Dunărea" au săpat în carosabil pentru a interveni la avarii ale conductelor de apă.
Pe bulevardul Cuza este o situaţie mai complexă, deoarece ţevile de apă şi canalizare sunt foarte vechi. Reţeaua de apă are mai mult de 100 de ani, acest bulevard fiind una dintre primele artere rutiere care au beneficiat de avantajele civilizaţiei moderne. Din cauza vechimii, conductele cedează foarte des. Acesta e motivul pentru care de-a lungul bulevardului pot fi văzute nenumărate urme ale intervenţiilor făcute de echipele CUP "Dunărea". În urma lor, gropile au fost astupate superficial, de cele mai multe ori, astfel că în timp au apărut tasări şi denivelări, atât pe trotuare, cât şi pe partea carosabilă, aspecte ce deranjează nu doar estetic, ci şi din punct de vedere al traficului rutier şi pietonal.