Mergi la conţinutul principal

"Braiconf", din nou pe profit

Veniturile totale înregistrate anul trecut au fost în scădere la 36 milioane lei, de la 43,2 milioane lei în 2009, dar acelaşi trend l-au înregistrat şi cheltuielile de la 46,9 milioane în 2009, la 35,3 milioane anul trecut. Din acest raport a rezultat un profit brut de 761.608 lei, pentru care s-a calculat un impozit pe profit 32.816 lei, rămânând astfel un profit net de 728.792 lei.
În detaliu, compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 35 milioane de lei, echivalentul a 8,3 milioane de euro, cu menţiunea că au fost realizate venituri din export în sumă de 27,68 milioane lei şi circa 7,13 milioane lei din vânzările pe piaţa internă.
Raportul către piaţa Rasdaq mai arată că, în comparaţie cu 2009, au scăzut cu aproape 8 milioane cheltuielile cu personalul în urma reducerii cu aproape 640 de persoane a numărului de angajaţi. Pe parcursul anului trecut compania a înregistrat un număr mediu de circa 1.119 salariaţi, cu 36,17% mai puţini decât în 2009.
O altă economie semnificativă a venit şi pe partea de cheltuieli cu materii prime şi materiale consumabile, unde s-a înregistrat o reducere în cuantum de 2,3 milioane de lei. "Piaţa externă europeană este cea care absoarbe cel mai mult din produsele şi serviciile realizate de «Braiconf», societatea având livrări semnificative către firme din Italia, Franţa, Suedia şi Norvegia. Partenerii noştri sunt organizaţii importante ce acţionează în segmente de piaţă diferite ca identitate culturală, nivel de preţ, canale de distribuţie. Confecţiile realizate purtând nume celebre din lumea modei masculine şi feminine consacră numele «Braiconf» în rândul producătorilor cu nivel înalt de calitate", se menţionează în materialul prezentat pieţei Rasdaq. Pe partea de retail, administraţia companiei a menţionat că şi-a menţinut politica de creştere a volumului de vânzări pe piaţa internă, rezultatul fiind acela că, în 2010, circa 20% din cifra de afaceri a fost realizată pe acest segment. De altfel, la finele anului trecut, reţeaua proprie de distribuţie a "Braiconf" includea 16 magazine, în Bucureşti, Constanţa, Piteşti, Craiova, Iaşi, Bacău, Galaţi, Cluj, Oradea, Timişoara, Braşov şi Brăila.
Potrivit celor mai recente raportări, Julius Baer deţine 25,1% din capitalul "Braiconf", "Eastern Eagle Fund" alte 7,8%, iar fondul de investiţii elveţian "Hyposwiss Danube Tiger" încă 9,28%.
Producătorul de îmbrăcăminte are un capital social de 4,4 milioane de lei, divizat în 44,8 milioane de acţiuni, cu o valoare nominală de 0,1 lei.
Cele mai recente tranzacţii cu acţiunile "Braiconf" au avut loc în data de 26 aprilie pentru un volum de 1.500 de acţiuni, când preţul a scăzut cu 7,62%, la 0,24 lei/buc. La această cotaţie, capitalizarea firmei este de 10,7 milioane de lei.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro