Brăila, promovată la Târgul de Turism al României ROMEXPO | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Brăila, promovată la Târgul de Turism al României ROMEXPO

* evenimentul s-a desfășurat timp de patru zile, în perioada 20-23 februarie, la București * sprijiniți de partenerii lor, membrii Asociației „Produs în Brăila”, alături de Comunitatea Rușilor Lipoveni și Ansamblul „Hora Măxinenilor”, au adus Brăila în atenția participanților la târg

 

 

 

Brăila, promovată așa cum se cuvine de membrii Asociației „Produs în Brăila”, de Comunitatea Rușilor Lipoveni (CRL) Brăila și de Ansamblul „Hora Măxinenilor”.

Astfel, potrivit Muzeului Brăilei „Carol I”, în perioada 20 - 23 februarie, Asociația „Podus în Brăila” a participat, în calitate de organizator, la Târgul de Turism al României ROMEXPO, de la București, „cu scopul de a promova Brăila și de a aduce un nou val de turiști”. Au răspuns pozitiv invitației de a se alătura acestui proiect de suflet următorii parteneri: „Pește și vin by Kenan Inci”, Palace by Orient, APAN Automobile Volkswagen, „Honey Loriana BIO”.

Membrii Asociației „Produs în Brăila” au promovat orașul și județul ajutați de partenerii locali, care ne-au oferit materiale publicitare tipărite (pliante, flyere, broșuri, cărți, magneți, CD-uri, mărțișoare) dar și materiale audio-video despre Brăila, care au rulat încontinuu pe parcursul celor patru zile de eveniment: Primăria Municipiului Brăila, Romsilva - Parcul Natural Balta Mică a Brăilei, Centrul de Creație Brăila, Muzeul Brăilei „Carol I”, Biblioteca Județeană „Panait Istrati” și Teatrul „Maria Filotti”. De asemenea, le-a fost alături Pancronex Brăila, care s-a ocupat de editarea și printarea materialelor de promovare.

„Am avut plăcerea să invităm alături de noi două ansambluri care să susțină pe scena marelui eveniment de la ROMEXPO câte un program artistic de promovare a Brăilei. Este vorba de Comunitatea Rușilor Lipoveni Brăila și Ansamblul Folcloric „Hora Măxinenilor”, care au răspuns pozitiv invitației și au prezentat dansul, cântecul și portul brăilean”, au precizat membrii Asociației „Produs în Brăila”.

„A fost o onoare pentru noi să reprezentăm Brăila, care, deși nu este un oraș turistic, are ce oferi și din această perspectivă. Iar multiculturalitatea, încărcătura istorică și oamenii harnici și întreprinzători, sunt atuurile perfecte!”, au adăugat reprezentanții CRL Brăila.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro