Problema survine atunci când începem să ne luăm în serios pe acest subiect. Atâta vreme cât doar ne destindem şi glumim pe marginea acestui vast şi arzător subiect, totul e OK. Dar dacă ajungem ca alde Ponta, să desenăm autostrăzi cu markerul pe hartă şi să promitem că o să îi batem pe austrieci la cur cu drumurile noastre construite peste munţi şi văi, înseamnă că neuronii noştri s-au dus naibii de suflet.
Oameni buni, 60% dintre localităţile din România nu sunt racordate la canalizare. Sunt oameni care nu au nici astăzi curent electric, ori încă stau cu veceul în curte. Iar noi vorbim despre farfurii zburătoare care să treacă prin satul lor, nu-i aşa? Înţeleg că Uniunea Europeană ne tot împinge de la spate, pentru că stăm în calea dezvoltării ei, nu pentru că i-ar păsa de ţara noastră. Dar chiar şi cu ajutorul UE, ba chiar şi cu toată concentrarea USL-ului şi a lui Ponta, nu văd cum am putea face noi jdemii de kilometri de autostradă până în 2018, maxim 2022. Păi, la noi durează 4-5 ani până se soluţionează contestaţiile la licitaţii, aşa că mai este până să se toarne primul cancioc la temelia unei autostrăzi.
Însă, să recunoaştem, autostrada Buzău - Brăila - Galaţi sau Buzău - Focşani - Galaţi - Brăila, oricum ar fi, sună al naibii de bine. E drept, mai bună era varianta propusă de deputatul Nazare, de la Slobozia (Drajna) până la Brăila şi apoi către Galaţi. Dar e bună şi asta cu Buzăul, important este să ducă la Bucureşti, căci acolo, se ştie, găseşti şi doctori buni, şi haine de firmă şi trupe adevărate care să merite banii pentru un concert.