Asiguraţii pot beneficia în continuare de compensate şi de trimiteri | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Asiguraţii pot beneficia în continuare de compensate şi de trimiteri

Conducerea Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Brăila (CJAS) informează asiguraţii că pot beneficia, în continuare, de medicamente compensate, analize gratuite sau bilete de trimitere la spital. Asta, chiar dacă medicii de familie nu semnează noul Contract-cadru, aşa cum şi-au anunţat intenţia. Directorul preşedinte al CJAS Brăila, Luciana Boboc, a explicat că acest fapt este posibil ca urmare a încheierii unui nou act adiţional la Contractul cadru pe 2010, care va fi valabil pentru luna iunie. "De astăzi, 1 iunie, începe contractarea. Procedura va fi următoarea: se va încheia un act adiţional, cu termen de până la o lună, după care se va încheia contractul efectiv. Motivul pentru care mergem pe act adiţional până la o lună este faptul că trebuie să respectăm termenele de contractare - perioadă de depunere a dosarelor, de contractare, de contestaţii etc", a precizat Luciana Boboc. Actele adiţionale ce vor fi încheiate pentru luna iunie vor purta acelaşi număr ca şi cele din lunile trecute, după cum a precizat dr. Gabriela Drima, medicul şef al CJAS Brăila. "Medicii de familie pot consulta la ora aceasta, pot elibera reţete, pot elibera bilete de trimitere şi pentru investigaţii paraclinice şi pentru alte specialităţi, pentru că numărul actului adiţional este acelaşi ca şi în lunile aprilie şi mai. Nu se schimbă absolut nimic", a spus dr. Gabriela Drima.

În cursul zilei de ieri, au fost publicate în Monitorul Oficial normele metodologice de aplicare a noului Contract-cadru, aprobate prin ordinul comun al MS şi al CJAS nr. 864/538/2011.

Conducerea CJAS Brăila consideră că nu vor fi sincope în desfăşurarea actului medical, iar dacă acestea totuşi vor apărea, îi îndeamnă pe asiguraţi să le reclame. "În situaţia în care există probleme, îi rugăm pe asiguraţi să ne sesizeze aceste situaţii, ca să putem să-i ajutăm. Dacă se duc la medic, de exemplu, şi acesta spune că nu le oferă serviciul medical, dacă ajung la farmacie şi le spune că nu dă reţete compensate, pentru că nu are contractul încheiat, îi rugăm pe asiguraţi să ne sesizeze. Interesul Casei de Asigurări este ca fiecare asigurat să dobândească serviciul medical în condiţii normale şi eficiente", a spus Luciana Boboc.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro