ANAF recomanda contribuabililor ca inainte sa completeze formularele declaratiei de venit, sa consulte ghidul de completare primit.
In cazul in care, dupa consultarea ghidului, mai exista nelamuriri privind modul de completare a formularelor, contribuabilii pot solicita informatii suplimentare, prin telefon sau direct de la administratia fiscala in a carei raza isi au domiciliul sau la Centrul de Asistenta a Contribuabililor, la numarul de telefon 0314.039.160.
Contribuabilii sint rugati ca dupa completarea formularelor, sa introduca un exemplar in plicul primit, pastrind celalalt exemplar. Plicul cu formularul declaratiei de completat se depune la oficiul postal cel mai apropiat, de unde se primeste o recipisa, ca dovada a respectarii obligatiei de declarare a veniturilor.
Pentru transmiterea prin posta a declaratiei de venit completata, ANAF recomanda utilizarea plicului cu indicatia "CR" primit, acesta fiind un plic special, pentru care nu trebuie sa achite taxele postale. In cazul in care vor utiliza un alt plic, taxele postale vor fi suportate de catre contribuabili.
De asemenea, trebuie retinut ca serviciile postale pentru trimiterea plicului cu declaratia de venit sint gratuite numai daca trimiterea se face in zilele de luni pina vineri. Posta Romana aplica taxe postale suplimentare in zilele de simbata, duminica si in sarbatorile legale.
Contribuabilii care nu primesc plicul cu formularele de declaratii de venit trebuie sa se adreseze administratiei fiscale in a carei raza isi au domiciliul pentru a primi formularele respective, asigurate, de asemenea, in mod gratuit.
Termenul limita pentru depunerea declaratiilor de venit este 15 mai 2008.