Mergi la conţinutul principal

'Ai de politica voastra!

Sint sigur ca "Rebranding Braila" va stirni multa vreme de-acum incolo polemici si va declansa patimi nebanuite. Se va scrie mult si bine pe marginea dezbaterilor care s-au intins pe parcursul a patru zile si cred ca e bine sa se scrie, sa se discute, sa se mentina subiectul viu, nealterat.
Evident, primii care au mirosit ca "Rebranding Braila" a captat interesul societatii civile au fost politicienii. Si au inceput sa-si dea pe rind cu parerea, in ordinea cronologica a conferintelor de presa pe care le organizeaza. Din punctul meu de vedere, insa, politicienii au demonstrat ca ii doare-n cot de proiectul in sine, ca nu vor sau nu pot intelectual sa se implice.
Mai intii au iesit cu declaratii cei din PDL. Ion Stefan a vrut sa fie hitru si a afirmat ca mirosul de porci din oras ar trebui sa devina brand. Este adevarat, pute in Braila, dar sa faci bascalie, in loc sa vii cu o propunere serioasa, suna nasol de tot. Cind te afli intr-o situatie delicata, cum s-a aflat Ion Stefan, in momentul in care a trebuit sa-si dea cu parerea pe marginea "Rebranding Braila", cel mai usor e sa faci o poanta, lumea sa rida, iar tu sa poti eluda astfel raspunsul.
Liberalii nu s-au lasat nici ei mai prejos. Iata cam in ce mod vede lucrurile consilierul judetean Vasile Datcu: "Initiativa unui port pescaresc la Braila ar putea aduce in atentie un vechi brand al orasului. Daca citim cartea “Istoricul orasului Braila”, de Constantin C. Giurascu, vedem ca Braila a fost reprezentata prin Balta Brailei, cu turmele de oi, de vaci, de porci, cu cantitati incomensurabile de peste de toate dimensiunile si calitatile". Da, datele prezentate de Datcu sint corecte. Se vede ca omul s-a documentat inainte de a deschide gura. Dar mi se pare un pic depasit sa iti imaginezi o Braila europeana, raportindu-te la oi, vaci si porci. Alea au fost odata, acum lumea civilizata se reinventeaza aproape in fiecare zi, autoritatile unui oras din Europa tin pasul cu nevoile oamenilor, vin cu proiecte pe placul comunitatii. Liberalii, insa, viseaza oi si vaci.
Sint curios ce declaratii vor face luni pesedistii - daca vor face, desigur - cu privire la "Rebranding Braila". Am o vaga banuiala, insa, ca nici pesedistii nu vor spune ceva notabil, demn de retinut.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 

Arbo300x600

 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro