Conducerea regionalei fiscale de la Galaţi avertizează contribuabilii persoane fizice şi juridice că au obligaţia de a comunica la Fisc orice schimbare privind datele de identificare. De exemplu, domiciliul fiscal se înregistrează la organul fiscal în toate cazurile în care acesta este diferit de domiciliul sau sediul social, prin depunerea unei cereri (Formular 050), însoţită de acte doveditoare ale informaţiilor cuprinse în aceasta. "Elementele de identificare ale contribuabililor sunt necesare, având în vedere numeroasele situaţii în care corespondenţa trimisă de către organele fiscale, prin poştă se returnează - cu unele explicaţii, de exemplu: adresa incompletă, destinatar necunoscut la sediul social, sau în unele situaţii :refuză primirea, avizat, reavizat...etc. -, consecinţa acestor retururi fiind nerealizarea comunicării actelor administrativ fiscale prin poştă, deci servicii poştale nerealizate, dar plătite. (...) Primirea corespondenţei transmisă de organele fiscale poate determina corectarea în timp util a unor erori sau neconcordanţe - notificate de organele fiscale, precum şi evitarea impunerilor din oficiu, sau a situaţiilor în care contribuabilul poate fi declarat inactiv fiscal, cu consecinţele legale ce decurg din această situaţie, inclusiv înscrierea faptei în cazierul fiscal al contribuabilului precum şi a reprezentanţilor legali ai acestuia", se arată într-un material al instituţiei gălăţene, cu precizarea că oricum, chiar dacă adresele trimise prin poştă sunt returnate, comunicarea se realizează prin afişarea la sediul organului fiscal şi pe pagina de internet a ANAF.