Şoseaua Buzăului, dată la gata de «Tancrad» | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Şoseaua Buzăului, dată la gata de «Tancrad»

Echipele de muncitori ale firmei "Tancrad" au lucrat, ieri, la turnarea celui de-al doilea strat de asfalt pe ultimul tronson al Şoselei Buzăului. "Putem spune că, odată cu această operaţiune, se finalizează asfaltarea pe Şoseaua Buzăului, de la Barieră până la Şoseaua de Centură. Mai este de făcut marcajul rutier şi şantierul se poate închide", a declarat primarul Aurel Simionescu.
Potrivit edilului-şef, partea grea care urmează de aici încolo va fi legată de finalizarea celor trei sensuri giratorii incluse în proiectul ce vizează asfaltarea Şoselei Buzăului şi Şoselei Vizirului. Este vorba despre sensul giratoriu din Barieră, de la benzinăria "Luk Oil", de pe Şos. Vizirului, la intersecţia de la Kaufland şi tot pe Şos. Vizirului, la intersecţia cu Şoseaua de Centură. Giratoriul din Barieră se află într-un stadiu avansat de execuţie, însă la celelalte două încă n-au început lucrările. "Din acest proiect, mai este de asfaltat porţiunea de pe Şos. Vizirului, de la sediul IMB până la Centură, iar acolo treaba va merge relativ simplu. Mai greu va fi cu sensurile giratorii, fiindcă sunt probleme legate de mutarea stâlpilor şi a reţelei electrice, deci ne putem aştepta la întârzieri", a declarat Simionescu.
După cum se ştie, Şos. Buzăului şi Şos. Vizirului au intrat în reabilitare în toamna anului trecut, iar lucrările au fost oprite pe perioada iernii. Şantierul nu s-a redeschis în primăvară, aşa cum ar fi fost normal, din cauza unor probleme legate de finanţare. Lucrările au fost reluate abia în luna iulie, dar au avansat într-un ritm destul de bun.
Firma care le execută este "Tancrad" Galaţi. Reabilitarea a constat, în principal, în refacerea covorului asfaltic, înlocuirea bordurilor şi ridicarea la cotă a canalizărilor şi gurilor de scurgere, pe o lungime de 2,9 km pentru Calea Călăraşilor şi cam tot la fel pentru Şoseaua Buzăului. Investiţia pentru Şoseaua Buzăului va fi de 4,388 milioane lei (fără TVA), în timp ce pentru Calea Călăraşilor bugetul este un pic mai mare, deoarece aici este prevăzută şi realizarea celor trei sensuri giratorii menţionate mai sus - 5,3 milioane lei, preţul final de adjudecare fiind 5,267 milioane lei, fără TVA. Investiţia este acoperită în proporţie de 75% cu bani de la bugetul de stat, alocaţi prin Ordonanţa nr. 28, celebra "Ordonanţă a lui Dragnea", şi 25% de la bugetul local.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro