În Lacu Sărat, reţeaua de telefonie mobilă e în pom | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

În Lacu Sărat, reţeaua de telefonie mobilă e în pom

Telefonia mobilă face parte din viaţa noastră de zi cu zi, iar slaba calitate a semnalului reprezintă un veritabil factor de stres cu care nimeni nu vrea să se întâlnească. Câţiva localnici din satul Lacu Sărat se confruntă, însă, zilnic cu această problemă, şi nu de ieri de azi, ci de mai bine de un an. Un localnic, actualmente pensionar, spune că s-a mutat în acest sat din 2002 şi că la vremea respectivă era mai mulţumit de serviciile firmei de telefonie mobilă la care este abonat, decât e în prezent. "Nu ştiu ce se întâmplă de circa un an de zile. Semnalul emis este slab sau insuficient, motiv pentru care, în vederea comunicării, trebuie să găsesc locuri favorabile în afara locuinţei sau chiar în stradă. Din acest motiv, vă informez că nu sunt mulţumit de serviciile contractate cu Orange România", ne-a transmis localnicul, printr-o sesizare scrisă adresată redacţiei noastre.
Pensionarul spune că, la felul cum se prezintă situaţia, se va vedea nevoit să urce pe gluga de ciocani ca să prindă semnal, aşa cum se întâmpla în anii 90, când telefonia mobilă abia apăruse în România. "Nu mi se pare normal ca, în anul în care suntem, cu tehnologia care există în acest moment, să nu putem vorbi la telefon din cauza semnalului slab sau foarte slab. Acest lucru nu îl păţesc numai eu, suntem mai mulţi locatari ai satului care trec prin aceeaşi situaţie. Către Orange am făcut numeroase sesizări, însă felul cum am fost tratat ca şi client plătitor de abonament nu a fost unul corect. Dovadă că problema nu a fost rezolvată nici până la ora actuală. După expirarea contractului, probabil că voi renunţa la serviciile acestui operator, la fel cum au de gând să facă şi alţi vecini din sat", spune autorul sesizării.
Orange România susţine că se caută soluţii de îmbunătăţire a reţelei de telefonie în zona satului Lacu Sărat. "În localitatea Lacu Sărat, comuna Chiscani, judeţul Brăila, Orange oferă acces la serviciile de voce şi de internet prin reţele 2G şi 3G. Toate serviciile care se bazează pe tehnologie radio, precum telefonia mobilă, dar şi televiziunea sau radioul, pot fi afectate de condiţiile locale externe, precum clădiri, tunele, denivelări sau zone împădurite. Puterea semnalului poate scădea în interiorul clădirilor, în funcţie de tipul structurii acestora şi în cazurile menţionate anterior.
În acelaşi timp, pentru că ne dorim ca experienţa pe care clienţii o au în utilizarea serviciilor noastre să fie una pozitivă, derulăm în mod constant programe de dezvoltare şi îmbunătăţire a reţelei Orange. În momentul de faţă, avem în studiu soluţii de îmbunătăţire a acoperirii în zona satului Lacu Sărat. Imediat ce vor fi stabilite soluţiile viabile pentru această zonă, estimăm un timp de implementare de aproximativ 3 luni", ne-au declarat reprezentanţii Orange România.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro