Mergi la conţinutul principal

Vocile Brăilei | Apă galbenă, cu miros urât, la robinetul mai multor familii din satul Lacu Sărat

• de mai bine de o lună de zile, familia Vîlcea, care locuiește la Cantonul CF Lacu Sărat, are probleme cu apa potabilă • potrivit soților Vîlcea, pe 8 septembrie, Compania de apă le-a transmis că „s-a rezolvat problema”, însă apa este în continuare „galbenă și cu miros de urină” • prin conducta de apă respectivă sunt alimentate trei gospodării, respectiv trei familii, o substație și o stație electrică unde se află în permanență angajați care lucrează în ture

 

Apă de la robinet murdară și cu miros urât, de urină. Asta reclamă o familie de brăileni care locuiesc la Cantonul CF Lacu Sărat. Potrivit soților Vîlcea, de mai bine de o lună de zile, apa care curge la robinet este galbenă și miroase îngrozitor, fiind nevoiți să care apă din oraș pentru consum, pentru menaj și pentru a adăpa animalele din gospodărie. Pentru dovedirea celor afirmate, reclamanții ne-au trimis fotografii cu apa murdară, curgând de la robinet. Mai mult, potrivit soților Vîlcea, din aceeași conductă mai sunt alimentate două gospodării, precum și o stație electrică unde sunt în permanență lucrători, apa murdară reprezentând un real pericol pentru sănătatea oamenilor din zonă. Redăm mai jos sesizarea familiei Vâlcea, așa cum ne-a fost ea transmisă pe adresa redacției:   

„Bună ziua! Doresc să fac o sesizare în privința apei potabile ce curge la robinet, care nu este deloc potabilă. Se poate vedea și în fotografii cum este apa care curge la robinet și cum este cea adusă de noi din oraș. În zona Bariera CF Lacu Sărat, de o lună de zile, de când am observat că apa este galbenă și are un miros urât, am tot vorbit în stânga și în dreapta pentru remedierea situației. Abia pe data de 8 septembrie 2023 ni s-a comunicat (de către reprezentanții CUP „Dunărea” Brăila - n.r.) că s-a rezolvat problema, dar tot la fel curge și după o săptămână. Oare câtă apă trebuie să consumăm cu udatul grădinii, să vină apă curată, așa cum ar trebui să fie?! De băut, spălat și pentru animale, aducem apă în bidoane din oraș. În zonă, prin această conductă de alimentare cu apă potabilă beneficiază trei gospodării, respectiv trei familii, o substație și o stație electrică unde sunt angajați permanent la tură. De ce trebuie să treacă atât timp pentru rezolvarea situației? Atât timp cât se cunoaște problema și ni se transmite că s-a remediat defecțiunea, se presupune că cineva se face responsabil de acest fapt și-l rugăm să facă tot posibilul și să rezolve cât mai repede acest inconvenient. Este în joc sănătatea oamenilor și nu cred că e cineva dispus să-și asume o asemenea vină!”.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro