Vocile Brăilei. Calvarul călătorilor pe linia de autobuz 5 | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Vocile Brăilei. Calvarul călătorilor pe linia de autobuz 5

* nevoit de împrejurări să circule, zilnic, cu autobuzele liniei 5, despre care spune că sunt supraaglomerate, un brăilean care-și desfășoară activitatea în cartierul Chercea reclamă starea transportului în comun * "Efectiv nu ai aer... nu se mai gândește nimeni că putem deveni focar de COVID?", se întreabă cititorul nostru * contactat  de redactorii noștri, directorul SC "Braicar" SA ne-a precizat că șoferii nu se pot abate de la grafice

 

Exasperat de aglomerația din autobuzele liniei 5, un brăilean care lucrează în cartierul Nedelcu P. Chercea a contactat redacția "Obiectiv-Vocea Brăilei" pentru a face publică această situație. Omul ne-a cerut, totodată, ajutorul, cu atât mai mult cu cât a fost martorul unei scene dramatice, deosebit de grave, petrecută în autobuzul liniei 5, când acesta “gemea” de călători: un domn a avut o criză de epilepsie.

Cititorul nostru i-a rugat pe șoferii "Braicar" să sesizeze, la rândul lor, șefii ierarhici în legătură cu aglomerația din autobuze, dar aceștia au ridicat, neputincioși, din umeri. Redăm mai jos sesizarea călătorului nemulțumit, precum și răspunsul pe care ni l-a oferit Cristian Domnițeanu, directorul SC "Braicar" SA Brăila.

"Bună dimineața... mă bazez pe dumneavoastră să mă ajutați într-o problemă. Circul zilnic cu autobuzul 5 spre serviciu, până aproape de capătul liniei, mai exact în cartierul Chercea. Sunt mai multe societăți comerciale care își termină programul în același timp. Nu-și imaginează nimeni prin ce calvar trecem zilnic, fiind foarte aglomerat, în sensul că rămân călători jos, că nu încap toți în autobuz. Ieri, la orele 17.00, un domn a făcut o criză de epilepsie în toată aglomerația din autobuz... Îmi pun întrebarea: există posibilitatea declanșării crizei din cauza aglomerației? Efectiv nu ai aer... nu se mai gândește nimeni că putem deveni focar de COVID? Vă rog să încercați să circulați o zi cu autobuzul 5 după ora 15.30, până mai târziu, să vedeți ce este acolo. Am rugat șoferii să-și informeze șefii de situație, dar ridică din umeri neputincioși. Poate reușiți dumneavoastră să rezolvați ceva, v-am fi recunoscători. Sănătate și o zi bună!".

Contactat în legătură cu sesizarea călătorului nemulțumit, directorul SC "Braicar" SA Brăila, ing. Cristian Domnițeanu, ne-a declarat: "Autobuzele circulă conform unor grafice care se regăsesc în Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice, încheiat între Primăria Municipiului Brăila și SC "Braicar" SA, "Braicar" fiind operatorul de transport public de călători. "Braicar" SA execută programul de transport public de călători care se regăsește în contractul menționat".

Altfel spus, autobuzele circulă după grafice bine stabilite și orice schimbare a acestor grafice se poate face numai cu acordul municipalității.Top of Form

Bottom of For

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro