Vicepreşedintele CJ Viorel Mortu a declarat, ieri, că brăilenii s-au arătat extrem de interesaţi de noul magazin cu suveniruri al judeţului, situat pe Esplanadă, la parterul Romarta Nouă. Acesta spune că este mulţumit de rezultatele obţinute până acum de punctul de informare turistică. Magazinul a fost deschis oficial pe 29 aprilie şi de atunci, foarte mulţi brăileni veniţi acasă cu ocazia sărbătorilor pascale i-au călcat pragul, susţine PSD-istul, chiar dacă recunoaşte că va mai dura puţin până când proiectul SC "Rocreativ Trade" SRL îşi va atinge ţinta: vânzări de 300 lei pe zi. "Spre surprinderea, dar şi spre bucuria mea magazinul deja este frecventat de un număr important de cumpărători. Toţi menţionează surpriza plăcută privind specificul acestui magazin. Au venit şi câţiva străini, au venit profesori cu clasa sau doritori de Paşti - brăileni care lucrează în străinătate şi au cumpărat suveniruri. Recunosc, magazinul încă nu este impus în cunoştinţa publică. Nici nu avea cum, în aceste câteva zile. El trebuie să ajungă la performanţa de a vinde peste 300 lei pe zi. Va deveni viabil abia după aceea. Deocamdată, constant, se apropie de această cifră. Am spus deja, magazinul este acum în afirmare, în impunerea în circuitul public", a declarat Viorel Mortu. Întrebat care produse au fost la cea mai mare căutare în această perioadă, vicele CJ Brăila a afirmat că încă nu s-a făcut o asemenea analiză, însă a apreciat că va urma una după 30 de zile de la deschiderea oficială. "Oricum, toţi cumpărătorii au fost mulţumiţi de calitatea articolelor şi de diversitatea lor. Din câte ştiu se vând bine cănile, ceştile, magneţii, hărţile şi tăbliţele cu suvenir. S-au luat şi pliante, dar acestea sunt gratuite. Abia după o lună de zile avem o primă analiză a acestei activităţi. Aşa este firesc", a mai adăugat sursa citată.
Comenzi personalizate pentru şcoli şi licee
Mergând pe aceeaşi linie, Viorel Mortu a ţinut să precizeze că deşi magazinul are deocamdată în dotare doar căni şi ceşti cu anumite licee din Brăila, orice instituţie de învăţământ interesată poate da precomenzi pentru produse personalizate. "Vă dau un exemplu. Cineva a luat magneţi cu Brăila să le trimită în Statele Unite ale Americii. De asemenea, absolvenţii de liceu îşi pot lua căni sau ceşti imprimate cu imaginea liceului. Atenţie! Deocamdată avem pentru «Bălcescu» şi «Murgoci», dar toate şcolile pot comanda pentru absolvenţii de clasa a 8-a sau a 12-a produsul dorit şi în câteva zile îl vor şi avea, ca suvenir ce poate fi oferit la sfârşit de şcoală", a conchis vicepreşedintele CJ Brăila.