* cel puțin asta a afirmat președintele CJ Brăila, Francisk Chiriac, recent, în cadrul unei conferințe de presă * acesta a punctat că, după incendiul care a avut loc în Spitalul Județean din Piatra Neamț, a luat legătura imediat cu Delia Râșnoveanu, managerul SJU Brăila pentru a verifica situația legată de instalațiile electrice și nu numai, de la secția ATI * Chiriac a adăugat că a primit asigurări că totul este în regulă
Președintele Consiliului Județean, PSD-istul Francisk Chiriac, a anunțat, recent, că după tragedia care a avut loc la Spitalul Județean din Piatra Neamț a cerut vigilență totală din partea conducerii Spitalului Județean de Urgență (SJU) Brăila. Acesta a afirmat în cadrul unei conferințe de presă recente că după incendiul de la spitalul din Piatra Neamț a luat legătura cu managerul Spitalului Județean Brăila, Delia Râșnoveanu, și i-a solicitat să verifice situația instalațiilor electrice și nu numai, de la ATI. Chiriac a punctat că a primit asigurări legate de faptul că lucrurile sunt ținute sub control, având în vedere că respectiva clădire este nouă și are dotări recente.
”Din momentul în care s-a întâmplat tragedia de la Piatra Neamț, am trimis solicitare și am vorbit și telefonic cu managerul, să verifice încă o dată toate instalațiile și toate echipamentele care pot - «Doamne Ferește!», genera un astfel de eveniment neplăcut. Dar eu vă spun că secția ATI este una nouă, dată după cum bine-știți, în folosință în 2017, aparatele sunt nou-nouțe, nu cred că există vreo problemă din punct de vedere al instalațiilor în momentul de față, dar vom fi întotdeauna foarte vigilenți și vom verifica în mod corespunzător, de fiecare dată când va fi nevoie, aceste echipamente și aceste clădiri”, a declarat Chiriac.
Șeful CJ Brăila a criticat și faptul că de multe ori modul în care se realizează licitațiile în România și faptul că prețul cel mai mic este aspectul cel mai important atunci când se realizează o lucrare, conduce de multe ori către întârzieri. La fel și restul procedurilor legate de obținerea autorizațiilor de funcționare la finalizarea lucrărilor.
”Da, este și acesta un argument că lucrurile se întâmplă foarte greoi. Ca să nu mai spun de timpul pierdut între licitație, achiziție, ANAP (n.r. - Agenția Națională pentru Achiziții Publice), contestații și până în momentul în care ajungem să facem acele investiții. După care trebuie să depunem documente la ISU, apoi începe șicana ISU că vine sau nu vine, că ne mai trebuie o ușă, un geam și așa mai departe și abia apoi trecem la autorizare. Dar e mai bine să ne autorizăm și să găsim vinovați atunci când e cazul, decât alții să se acopere doar cu hârtii cum că totul ar fi în regulă”, a mai adăugat Chiriac.