Un vânzător de calorifere, Phil Neville, a primit ameninţări de tot felul pe contul său de Twitter, după ce mai mulţi fani l-au confundat cu fostul jucător cu acelaşi nume, care a evoluat pentru Manchester United, Everton şi naţionala Angliei.
Fanii erau deranjaţi de modul în care fostul jucător Phil Neville a comentat meciurile de la Cupa Mondială, pe care l-au catalogat ca plictisitor.
Vânzătorul din Suffolk, în vârstă de 60 de ani, a fost "bombardat" cu mesaje pe contul său de Twitter, @philneville.
El văzuse meciul dintre Anglia şi Italia, scor 1-2, în oraş cu nişte prieteni, când a observat că telefonul său tot vibra.
Fost arbitru, care a fost chiar rezervă la mai multe partide din Premier League în anii „90, vânzătorul a declarat că a fost insultat de fani, însă s-a arătat şocat de conţinutul mesajelor.
"Unele mesaje erau haioase şi am luat partea plăcută, dar altele au fost foarte abuzive. O persoană mi-a spus că speră să mor. Lucrând în vânzări am beneficiat de nume, oamenii îşi aduceau aminte de mine", a explicat Neville, care a anunţat că nu va face plângere la poliţie.
Postul de televiziune care a transmis partida, BBC, a confirmat că a primit 445 de plângeri în ceea ce priveşte comentariul de sâmbătă, însă a precizat că nu va renunţa la serviciile acestuia.
Audienţe-record
În altă ordine de idei, Cupa Mondială găzduită de Brazilia în perioada 12 iunie-13 iulie 2014 doboară toate recordurile de audienţă, conform cifrelor prezentate de Federaţia Internaţională de Fotbal.
Astfel, meciul de deschidere al competiţiei, Brazilia - Croaţia (3-1), disputat pe 12 iunie la Sao Paulo, a fost vizionat de 42,9 milioane de telespectatori pe reţeaua braziliană TV Globo, devenind cel mai urmărit eveniment sportiv al anului.
Cifre impresionante au fost înregistrate şi în alte colţuri ale lumii. Astfel, 11,1 milioane de telespectatori americani au urmărit partida dintre Statele Unite şi Ghana la ESPN, un record pentru acest post de la debutul Mondialului brazilian.
Înfrângerea Angliei în faţa Italiei (1-2) a fost vizionată de 14,2 milioane de britanici pe canalul BBC1 şi de 12,8 milioane de italieni pe RAI Uno, acestea fiind cele mai bune audienţe pentru cele două ţări în 2014.
În Germania, peste 26,4 milioane de persoane au urmărit hat-trick-ul reuşit de Thomas Muller în partida cu Portugalia (4-0), pe canalul ARD, un alt record.
În sfârşit, debutul cu stângul al Japoniei la Cupa Mondială, în faţa selecţionatei Cote d"Ivoire (1-2), a atras în faţa televizoarelor 34,1 milioane de persoane, la postul nipon NHK, un număr dublu faţă de audienţele obişnuite la marile emisiuni sportive ale anului.