Astfel, pe lângă proiecte de amploare gen aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa, podul rutier Canalul Dunăre-Marea Neagră şi dezvoltarea capacităţii feroviare în portul Constanţa, cele mai mari bugete le au proiectele pentru sectorul naval, aproximativ 204 milioane de euro. Printre proiectele cuprinse în bugetul din acest an se numără îmbunătăţirea condiţiilor de navigaţie pe Dunăre, sectorul Călăraşi-Brăila (1,07 milioane euro), realizarea podului rutier al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări pentru infrastructuri rutiere şi de acces în portul Constanţa (15 milioane euro), precum şi finalizarea digului de larg al Portului Constanţa (133 milioane euro).
Un milion de euro pentru îmbunătăţirea condiţiilor de navigaţie pe Dunăre, sectorul Călăraşi - Brăila
Astfel, pe lângă proiecte de amploare gen aeroportul Mihail Kogălniceanu Constanţa, podul rutier Canalul Dunăre-Marea Neagră şi dezvoltarea capacităţii feroviare în portul Constanţa, cele mai mari bugete le au proiectele pentru sectorul naval, aproximativ 204 milioane de euro. Printre proiectele cuprinse în bugetul din acest an se numără îmbunătăţirea condiţiilor de navigaţie pe Dunăre, sectorul Călăraşi-Brăila (1,07 milioane euro), realizarea podului rutier al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări pentru infrastructuri rutiere şi de acces în portul Constanţa (15 milioane euro), precum şi finalizarea digului de larg al Portului Constanţa (133 milioane euro).