• reprezentanţii firmei “Tabita Tour” l-au despăgubit pe brăileanul Adrian P., cel care ne-a sesizat la redacţie că a trimis un colet ce conţinea un telefon în Spania, numai că pe drum s-ar fi pierdut pachetul • iniţial, a fost pus în aşteptare pentru 90 de zile de către angajaţii firmei pentru a primi despăgubiri, numai că problema s-a rezolvat mult mai repede după mediatizarea cazului şi sesizarea Protecţiei Consumatorului de către bărbat
Brăileanul Adrian P., care a sesizat la redacţia “Obiectiv – Vocea Brăilei” faptul că angajaţii firmei “Tabita Tour” i-au pierdut un colet, a primit contravaloarea pachetului. În plus, i-a fost returnată şi taxa de transport a acestuia. Deşi, iniţial, i s-a comunicat să aştepte 90 de zile, iată că problema s-a rezolvat mult mai repede, după ce cazul a apărut în paginile ziarului “Obiectiv – Vocea Brăilei”. Mai mult, bărbatul a făcut reclamaţie şi la Protecţia Consumatorului, iar reprezentanţii instituţiei s-au deplasat, miercuri, la sediul “Tabita Tour” din Brăila pentru a verifica cele sesizate.
Adrian P. ne-a spus că a fost sunat şi chemat, joi, de o angajată a firmei “Tabita Tour” pentru a fi despăgubit. “Mi-au spus că în urma anchetei interne a lor, au decis să mă despăgubească cu suma de 400 lei, pentru că atât scrisesem eu că este valoarea telefonului aflat în coletul pierdut, plus taxa în valoare de 15 euro pe care am plătit-o pentru transportul coletului până în Spania. Din câte am înţeles, au fost şi cei de la Protecţia Consumatorului la ei, miercuri. Oricum, «Tabita Tour» m-a pus, iniţial, să aştept 90 de zile pentru a primi un răspuns la sesizare din partea lor şi apoi să mă despăgubească. Numai că s-a rezolvat mult mai repede. Iar asta, cred eu, că se datorează atât ziarului «Obiectiv – Vocea Brăilei” pentru că aţi publicat sesizarea mea, cât şi celor de la Protecţia Consumatorului. Adică a apărut articolul la dumneavoastră în ziar, apoi imediat vizita de la Protecţia Consumatorului, iar în ziua următoare mă sună să mă despăgubească. Prea s-au legat toate!”, ne-a declarat brăileanul. Acesta a ţinut să transmită firmei “Tabita Tour” să acorde mai multă atenţie, pe viitor, clienţilor săi.
De la Protecţia Consumatorului ni s-a transmis că este o cercetare în curs, iar alte detalii nu pot fi date publicităţii.
Reamintim că Adrian P. ne-a sesizat, săptămâna trecută, faptul că angajaţii firmei de transport “Tabita Tour” i-au pierdut un colet cu un telefon, colet care trebuia să ajungă în Spania. A făcut reclamaţie la sediul din Brăila, numai că i s-a comunicat să aştepte, mai întâi 30 de zile, apoi 90 de zile, pentru a primi un răspuns la sesizare, apoi se va decide dacă va fi despăgubit sau nu. Iritat de comportamentul angajaţilor “Tabita Tour”, brăileanul a contactat reporterii “Obiectiv – Vocea Brăilei” şi a povestit păţania. Ulterior, a depus reclamaţie şi la Protecţia Consumatorului.