O victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima. Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare. Ceea ce lipseste pentru ca soseaua sa fie inaugurata la propriu este un banal aviz de mediu, care nu s-a eliberat la timp. Un paradox romanesc din care toata lumea iese in pierdere. (Citeste in continuare)
Transalpina: cum sa arunci 340 de milioane de euro de la 2.145 de metri altitudine
O victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima. Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare. Ceea ce lipseste pentru ca soseaua sa fie inaugurata la propriu este un banal aviz de mediu, care nu s-a eliberat la timp. Un paradox romanesc din care toata lumea iese in pierdere. (Citeste in continuare)