La clasa a VIII-a, elevii de la "Ion Creangă" au spus toţi că a fost greu, cea mai dificilă părându-li-se problema de geometrie. Elevul Cosmin M. a scris formulele, a făcut desenul, dar nu a reuşit să ducă la capăt nicio cerinţă la geometrie. Eleva Nicoleta F. a recunoscut că s-a încurcat la sistem. Ştefan N. şi Ionuţ M., elevi în clasa a VII-a, la Şcoala "Ion Băncilă", au spus că teza a fost uşoară, dificultăţi au avut la geometrie. De aceeaşi părere au fost şi Argentina C., elevă în clasa a VIII-a, şi Andrei C., elev în clasa a VII-a, la Şcoala "Ion Băncilă".
Inspectorul de matematică a spus că orice alev ar fi trebuit să se descurce pentru nota cinci, mai ales că la cele cinci simulări date pentru fiecare nivel, subiectele au fost asemănătoare cu cele date la teza de ieri. "Nu a fost nimic din afara programei, însă la unele puncte de la subiectul I, 2b, 4b şi 4c, se putea greşi destul de uşor, iar pentru nota cinci elevul ar fi trebuit să rezolve şi ceva din subiectul II. Unele subiecte au fost de nivel de clasa a V-a, însă altele cereau proprietatea centrului de greutate, care putea fi neglijată de unii elevi sau se puteau încurca la desen. La clasa a VII-a subiectul I a avut dificultate de 7 - 8, iar subiectul II dificultate de 9. La subiectul II 3 era mai greu pentru că trebuia făcut un mic artificiu. La clasa a VIII-a, ca de obicei, grila de la subiectul I a fost mai uşoară decât la clasa a VII-a, însă subiectul II 3d avea dificultate ridicată, de 9,50 - 10. Era un subpunct de creativitate îmbinată cu calcul matematic. Sunt convins, după ce am văzut subiectele, că rezultatele vor fi mai slabe la clasa a VII-a, pentru că au fost pe ansamblu mai dificile", a apreciat inspectorul Stănică.
Pe 21 mai, elevii de clasa a VIII-a vor da teza cu subiect unic la istorie sau la geografie.