Brăilenii au la dispoziţie, începând chiar din acest weekend, un număr de telefon, cu regim telverde, la care pot reclama orice fel de problemă legată de transportul în comun de persoane prestat de către SC "Braicar" SA Brăila. La numărul de telefon 0800800293 răspunde un robot, apelantul având posibilitatea să lase un mesaj audio de maxim 2 minute per convorbire. În fiecare zi, începând de luni, 20 aprilie, aceste mesaje vor fi procesate de un operator - salariat al "Braicar", sortate în funcţie de problematica ridicată de apelant, iar raportul va fi înaintat conducerii companiei, care astfel va afla direct de la brăileni ce anume îi nemulţumeşte, sau ce sugestii au vizavi de îmbunătăţirea serviciului prestat de operatorul public.
Conducerea companiei a precizat că, zilele acestea, telverde va fi afişat în toate mijloacele de transport ale "Braicar", inclusiv în staţiile de autobuz şi cele de tramvai.
Reclamaţiile privind automatele de vânzare a biletelor rămân în continuare a fi preluate şi soluţionate doar de către Dispeceratul companiei, la numărul de telefon afişat deja pe automatele de bilete.