Canalul media utilizat cu cea mai mare frecvenţă de către români este televiziunea, 85% dintre respondenţi declarând că se uită la televizor în fiecare zi sau aproape în fiecare zi, un procent similar fiind înregistrat şi pe ansamblul Uniunii Europene. Celelalte mijloace de comunicare sunt însă mai puţin utilizate decât în Uniunea Europeană, potrivit sondajului.
Astfel, radioul obţine 32 de procente pentru utilizarea zilnică, presa scrisă 16%, iar Internetul 30%, mai puţin cu 24%, 16% şi respectiv 15% decât media europeană. În ceea ce priveşte Internetul, dacă se iau în considerare doar marile oraşe, utilizarea zilnică se ridică la 54%, adică acelaşi grad de utilizare ca în ansamblul UE.
Comentarii
Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.