Mergi la conţinutul principal

Stres maxim cu automatele de bilete ale “Braicar”

• instalaţiile din staţii fie nu primesc banii, chiar şi atunci când nu sunt mototoliţi, fie îi iau dar “uită” să elibereze biletul • în replică, directorul companiei de transport ne-a precizat că, de la 1 iunie şi până în prezent, au fost doar 17 reclamaţii înregistrate la Dispeceratul Briacar, legate de funcţionarea automatelor de bilete • acesta afirmă că deficienţele existente sunt provocate, în general, de brăilenii care vandalizează aparatele

 

Nervi şi bătăi de cap pentru brăilenii care nu au abonament şi care încearcă să-şi scoată bilet de la automatele instalate în staţiile de autobuz şi de tramvai ale SC Braicar SA Brăila. Nu de puţine ori, automatele fie nu primesc bancnotele - fie ele şi în bună stare - fie le primesc cu întârziere, astfel că trebuie să reiei tranzacţia. Până să capeţi bilet, îţi pleacă autobuzul şi atunci mai stai o bună bucată de vreme în staţie, cu nervii întinşi la maxim.

Contactat ieri, directorul SC Braicar SA, Mihai Rusinoiu, ne-a precizat că, ori de câte ori a existat o reclamaţie legată de automatele de bilete, o echipă a companiei s-a deplasat imediat în teren şi a rezolvat situaţia: fie i-au dat omului banii înapoi, dacă s-a dovedit că a fost păgubit, fie a reparat automatul. Pe de altă parte, precizează Mihai Rusinoiu, mai contează şi modul în care unii brăileni înţeleg să folosească automatele de bilete, achiziţionate pe bani grei.

“Exploatarea «neortodoxă», ca să zic aşa, a automatelor de bilete este una dintre cauzele care duc la defectarea lor. Automatele sunt vandalizate în mod frecvent. Nu vă mai spun că de multe ori găsim cafea, spatule de plastic de la cafea sau hârtii mototolite în locaşul unde ar trebui introduse bancnotele sau monedele”, ne-a precizat directorul companiei de transport public de călători.

Potrivit sursei citate, de la începutul lunii iunie şi până în prezent, la Dispeceratul SC Braicar SA au fost înregistrate doar 17 sesizări legate de funcţionarea automatelor de bilete, ceea ce înseamnă, în medie, o reclamaţie la patru zile. Au fost, poate, şi alţi nemulţumiţi care au preferat să nu sune la Briacar. În tot oraşul sunt, la ora actuală, 60 de automate de bilete care funcţionează 24 de ore din 24 şi care trebuie păstrate în stare de funcţionare.

Primele automate de bilete au fost introduse în Brăila în anii 2007-2008. De altfel, Brăila a fost primul oraş din ţară cu o reţea completă de automate de bilete.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro