Tinerii au participat deja la o tabara de pregatire la Sarata Monteoru, in perioada 26 - 30 septembrie unde au invatat despre: valorile tinerilor europeni, bazele marketingului, branding, publicitate, relatii publice. Cursurile au fost sustinute de Iulia Vadeanu si de Andra Baltoiu, specialisti in cadrul unor companii multinationale de publicitate si distributie. Tinerii lucreaza in 5 echipe si au primit asistenta si consultanta pentru realizarea brandurilor. Planul de actiune include: viziune, strategie, ideea de campanie - conceptul de comunicare, crearea identitatii vizuale - executie. Pot spune ca tinerii au fost extrem de entuziasmati de acest proiect. Au inteles care este scopul actiunilor si lucreaza cu mare usurinta pentru realizarea obiectivelor. Eu am primit semnale din partea lor mai demult. Tinerii erau dornici sa stie ce ii reprezinta in context national, dar si european", ne-a declarat Adriana Vadeanu, presedinte al ANMRF "Louis Pasteur" - Club Voltin.
Obiectivul specific al proiectului consta in facilitarea asimilarii de catre tinerii braileni a valorilor tinerilor din Uniunea Europeana, pornind de la cunoasterea si recunoasterea valorilor specifice comunitatii locale. De rezultatele actiunilor celor 5 echipe vor beneficia aproximativ 20.000 de tineri din municipiul Braila, cu virste cuprinse intre 16 si 25 de ani.
Prezentarea brandului cistigator va avea loc in Grecia
Cele 5 echipe vor sa transforme violenta in pace cu ajutorul valorii europene numite toleranta, egoismul in solidaritate respectind principiul "egalitatii de sanse", neimplicarea in implicare prin promovarea initiativei personale, superficialitatea in originalitate prin voluntariat si indiferenta in implicare tot prin voluntariat. Din cele 5 echipe fac parte elevi ai Liceului de Arta "Hariclea Darclee", ai Colegiului National "Gheorghe Munteanu Murgoci", ai Colegiului National "Nicolae Balcescu", ai Grupului Scolar "C. D. Nenitescu", studenti ai Universitatii Dunarea de Jos din Braila si Galati. Adriana Vadeanu, presedinta a ANMRF "Louis Pasteur" - filiala Braila si-a exprimat regretul ca la aceste actiuni nu a participat nici un student de la Universitatea Constantin Brancoveanu.
Valoarea proiectului se ridica la 14.400 de lei din care 11.000 lei reprezinta finantarea nerambursabila. Tinerii care au sugestii referitoare la aceasta actiune pot scrie mesaje pe adresa club_voltin@yahoo.com. Competitia se va finaliza in data 15 noiembrie. Prezentarea brandului cistigator se va desfasura in localitatea Katerini din Grecia, oras cu care este infratit si municipiul Braila. Proiectul este finantat de Asociatia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor (ANSIT) - Romania. Pe parcursul activitatilor, clubul Voltin al ANMRF "Louis Pasteur" a colaborat in mod deosebit cu Liceul de Arta "Hariclea Darclee" si are ca partener media cotidianul "Obiectiv - Vocea Brailei".