Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri se implică în programe de dezvoltare a abilităţilor manageriale pentru antreprenorii în turism şi pune la dispoziţia acestora un pachet educaţional complex pentru dezvoltarea afacerii turistice. Orice actual sau viitor antreprenor în turism îşi doreşte mai mulţi clienţi, pe care îi poate atrage şi îi fidelizează doar cu servicii bune şi personal bine pregătit.
"Investiţia pentru stimularea antreprenoriatului şi a instruirii manageriale este cea mai bună strategie pentru formarea unor antreprenori de succes, care pot dezvolta afaceri sănătoase şi prospere, în sprijinul dezvoltării comunităţii", a declarat Marius Bostan, Preşedintele FNTM.
Pachetul educaţional oferă oportunitatea învăţării din experienţa altor antreprenori, prin prezentarea unei serii de filme motivaţionale cu poveşti de succes din turismul românesc, dar şi filme inspiraţionale despre Succes cu antreprenori şi manageri de renume din România. Scopul acestor filme - reportaj este de a promova importanţa educaţiei antreprenoriale şi de management în conducerea unei afaceri turistice şi de a încuraja în mod direct actualii sau viitorii întreprinzători din domeniul turistic pentru maximizarea rezultatelor afacerilor proprii.
Pachetul de educaţie pentru dezvoltarea afacerii turistice este însoţit şi de Agenda Managerului în turism , instrument de management cu 240 de pagini, ce cuprinde şi o selecţie de sfaturi de la experţi FNTM şi antreprenori de succes, grafice de planificare, extrase din cercetări turistice şi alte informaţii relevante pentru orice manager din turism. FNTM pune la dispoziţia fiecărui posesor al pachetului educaţional accesul la Programul e-Learning Întreprinzător în turism , de instruire în management şi cultura antreprenorială.
De asemenea, pentru a veni în întâmpinarea proprietarilor de pensiune şi a viitorilor proprietari de unităţi de primire turistică, Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri a realizat studiul "Caracteristicile unei mărci în devenire - Turismul de Pensiune din România", care reflectă nevoile şi aşteptările a peste 11.000 de turişti români şi străini şi potenţialul de dezvoltare al acestui domeniu. Cercetarea calitativă şi cantitativă complexă dedicată sectorului turistic de pensiune a fost derulată de specialiştii în marketing şi cercetare de piaţă ai FNTM: Studiul Market Intelligence , 362 de interviuri cu proprietari şi manageri de pensiune, dar şi cu alţi decidenţi din domeniul turismului, 350 de interviuri în profunzime cu turişti străini, 363 de interviuri în profunzime cu turişti români, o anchetă statistică face-to-face pe un eşantion de 5.600 de turişti români, o anchetă statistică online pe un eşantion de 5.000 de turişti străini.
Detalii despre pachetul educaţional dedicat antreprenorilor în turism vor fi oferite în premieră la Conferinţa România Vacanţelor - Cazare la Pensiune , eveniment ce va avea loc pe data de 14 martie 2015, la Romexpo.
Pentru mai multe detalii şi date de acces, va rugăm să ne contactaţi la adresa de mail office@concordcom.ro sau să accesaţi www.concordcom.ro.