• postul a fost scos la concurs, marţi • cei interesaţi se pot înscrie până la data de 13 octombrie, urmând ca probele să se desfăşoare în perioada 30 octombrie – 29 decembrie 2017 • în prezent, funcţia este ocupată, prin delegare, de către dr. Mihai Soare
Proaspăt inaugurată şi dată în folosinţă, secţia Anestezie-Terapie Intensivă are nevoie acum de şef. Un medic şef cu acte. În acest sens, Spitalul Judeţean de Urgenţă Brăila a scos postul la concurs. Se pot înscrie atât medici primari, cât şi cei specialişti, cu condiţia să aibă vechime de cel puţin 5 ani în specialitatea postului.
Până în prezent, funcţia a fost ocupată, prin delegare, de către dr. Carolina Susanu, urmată de dr. Mihai Soare, numit recent de actuala echipă managerială a Spitalului Judeţean de Urgenţă Brăila. Delegarea este valabilă timp de 6 luni, aşa cum ne-a comunicat managerul SJU, Delia Râşnoveanu.
“Persoanele sancţionate în ultimii 2 ani de unităţile la care au fost angajate sau de Colegiul Medicilor din România, precum şi cele cărora le-a încetat contractul de administrare în condiţiile stabilite la art. 5, lit.b), c), sau d) nu pot participa la concurs”, se arată în anunţul publicat pe site-ul spitalului.
Concursul va consta în următoarele probe: interviu – susţinerea proiectului de management, proba scrisă şi proba clinică sau practică. Examenul scris se susţine după subiecte din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare şi legislaţia secundară aferentă. Proba clinică sau practică se susţine pe baza metodologiei stabilite pentru obţinerea titlului de medic specialist.
Înscrierile la concurs se fac la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Brăila, până la data de 13 octombrie 2017, urmând ca probele să se desfăşoare în perioada 30 octombrie – 29 decembrie 2017.
Dosarul candidatului trebuie să conţină următoarele acte: cerere prin care se menţionează postul pentru care doreşte să candideze, copie xerox după diploma de studii, adeverinţa din care să reiasă confirmarea în gradul profesional, precum şi acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în Anexa nr. 2 la normele menţionate. Candidaţii mai trebuie să ataşeze o declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că nu au fost condamnaţi penal pentru fapte ce-i fac incompatibili cu funcţia pe care doresc să concureze, şi o altă declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă că nu se află în stare de incompatibiliate. Nici certificatul privind starea de sănătate nu trebuie să lipsească din dosar. Pe lista actelor necesare, se află şi o adeverinţă care să ateste că în ultimii doi ani, candidatul nu a fost sancţionat de conducerea unităţilor în care şi-a desfăşurat activitatea sau de către Colegiul Medicilor din România. De asemenea, dosarul mai trebuie să conţină şi o copie xerox a autorizaţiei de liberă practică sau a certificatului de membru al Colegiului Medicilor din România, copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste confirmarea şi vechimea în specialitate, un proiect de management privind evoluţia secţiei pe viitor, dar şi chitanţa de plată a taxei de concurs în valoare de 150 lei.