Mergi la conţinutul principal

Soferii "Braicar" - soferii groazei

PRM-istii braileni trag un semnal de alarma asupra modului impropriu in care, dupa parerea lor, societatea de transport in comun a municipalitatii , SC "Braicar" SA, intelege sa isi faca datoria fata de cetateni. Astfel, ieri, in cadrul unei conferinte de presa, consilierul judetean Marius Dobrota a adus in discutie modul in care se circula cu autobuzele "Braicar", dar si felul in care controlorii interactioneaza cu cetatenii. "Problemele din zona transportatorilor particulari au disparut in proportie de 90% si s-au mutat la societatea municipalitatii. Cred ca aceasta situatie nu e normala, deoarece nu trebuie sa te joci cu banii publici intr-un mod atit de sfidator, fapt ce afecteaza direct fondurile bugetului local si activitatea economica a societatii. Acum “Braicar” a fost dotata cu autobuze noi, iar unii soferi sint asa de incintati de ele, incit le fugaresc pe sosele mai ceva ca la raliu. Lumea cade prin autobuze, se aud rugamintile oamenilor - pe fondul unor melodii date la maxim - de a reduce un pic viteza sau sa plece din statie intr-un mod mai domol, dar soferii nu si nu, ei o tin pe a lor. Si anume “plecam mai tirziu de la capat, cu 10 - 15 minute intirziere, si recuperam pe drum”". Dobrota a mai adaugat ca, in plus, multi soferi nici nu stiu macar la ce folosesc toate butoanele cu care e dotat autobuzul si chinuie saracele autovehicule intr-un stil barbar. In acest sens, el a sugerat conducerii societatii nu sa ii dea afara pe soferii ce nu stiu cum sa abordeze noile mijloace de transport in comun, ci sa ii trimita pe acestia la cursuri de conduita si responsabilitate civica, dar si de pregatire tehnica: "Trebuie ca cei din conducere sa se gindeasca serios la o campanie de promovare a societatii, la atragerea clientilor prin respectarea orelor de sosire - plecare afisate, deoarece risca sa ramina fara clienti, acestia preferind sa se deplaseze cu transportatorii particulari, fiindca pur si simplu acestia respecta traficul afisat, deci isi respecta in mod direct clientii care au devenit fideli acestor mijloace de transport in comun", a mai punctat Dobrota. Acesta a mai adus in discutie si modul in care controlorii insoti de lucratorii de la societatea de paza care a cistigat licitatia pe acest domeniu, se comporta cu cetatenii: "Nu se poate asa ceva. Injura oamenii, se comporta golaneste. Foarte bine, au cistigat o licitatie, dar contractul poate fi si anulat. Ca nu e normal sa te comporti asa. Sau la angajare ii selecteaza pe cei care nu stiu sa vorbeasca, care injura mai crunt si care stiu sa bata batrini, copii si femei neajutorate".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro