Autorităţile locale încearcă să evite aglomerările de la Serviciul pentru Evidenţa Persoanelor în perioada următoare, prin prelungirea programului de la eliberări acte de identitate până în weekendul alegerilor locale, 4 - 5 iunie 2016.
Primăria Municipiului a emis o informare în care anunţă că cetăţenii care vor să participe la vot trebuie să aibă actul de identitate valabil, motiv pentru care cei care au buletinele expirate ori şi-au schimbat numele/prenumele/domiciliul sunt rugaţi să se prezinte din timp la Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Brăila. Oamenii trebuie să aibă asupra lor documentele necesare eliberării unei alte cărţi de identitate.
Programul stabilit pentru perioada următoare este următorul: luni, între orele 8.30 - 13.00 - depuneri acte cetăţeni din mediul rural; marţi şi miercuri, între orele 8.30 - 13.00 depuneri acte; joi, între orele 14.00 - 18.30 - depuneri acte; vineri, în intervalul orar 8.30 - 12.00 - acţiuni organizate cu instituţii abilitate, pentru persoane cu dizabilităţi şi pentru persoane cu acte de identitate expirate. La aceste acţiuni se adaugă deplasări în teren cu staţia mobilă pentru persoane netransportabile şi asistaţi. Tot vineri, între orele 12.00 - 13.00 se primesc acte pentru schimbarea domiciliului din străinătate în România.
Serviciul pentru Evidenţa Persoanelor Brăila îşi deschide uşile inclusiv în weekendul alegerilor locale, respectiv 4 - 5 iunie. În sâmbăta dinaintea votării, de la ora 8.00 la ora 12.00 se depun acte pentru cetăţenii cu drept de vot, care au acte de identitate expirate, pierdute, deteriorate, furate ori anulate. De la 12.00 la 16.00, se eliberează acte. Duminică, programul la buletine începe de la ora 7.00. Până la ora 12.00, se depun acte pentru cetăţenii cu drept de vot, aflaţi în situaţia de mai sus, iar în intervalul orar 12.00 - 21.00 se eliberează acte.