Casa Naţională de Pensii Publice a anunţat prin intermediul unui comunicat de presă lansarea unui nou serviciu online, disponibil pe site-ul instituţiei. Astfel, cei interesaţi pot afla detalii despre stagiul de cotizare şi veniturile declarate de angajatori după 1 aprilie 2001, despre contribuţiile aferente Pilonului II - persoane asigurate obligatoriu conform Legii 411/2004 sau despre datele preluate din carnetul de muncă pentru perioadele de activitate anterioare datei de 1 aprilie 2001.
Tot ce-ţi trebuie pentru a accesa aceste informaţii este un cont pe site-ul www.cnpp.ro. La rubrica "De ce să-mi fac cont?" există un formular ce trebuie completat cu toate informaţiile cerute pentru identificarea utilizatorului. De asemenea, aveţi nevoie de o adresă de e-mail validă. După completarea formularului, acesta trebuie tipărit şi semnat, apoi depus la Casa teritorială de pensii, alături de o copie a actului de identitate şi, dacă este cazul, documente justificative pentru fiecare persoană terţă care va mai avea acces la contul online.
În cadrul Casei Judeţene de Pensii Brăila, formularul se depune la ghişeul nr. 2, la parter. Un reprezentant al instituţiei va procesa cererea, urmând ca solicitantul să primească pe adresa de mail un cont şi o parolă pentru a accesa informaţiile personale existente.
"Aşa cum a fost concepută, această platformă va furniza servicii electronice şi pe zona de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, şi anume posibilitatea de a vizualiza situaţia cererilor depuse de solicitant la casele teritoriale de pensii", se precizează în comunicatul de presă transmis de Casa Naţională de Pensii Publice.