Mergi la conţinutul principal

Secretele din bucătăria restaurantelor

Emisiunea "-'s Digest s-au unit pentru a dezvălui secretele pe care niciun chelner nu le-ar spune clienţilor lor. Citind această listă afli ce anume nu trebuie să comanzi într-un restaurant sau ce se întâmplă cu adevărat în spatele uşilor bucătăriilor.
Secretele sunt dezvăluite chiar din interior, de chelneri din restaurantele americane care admit că îşi înşeală cu regularitate clienţii, scrie Daily Mail.
Un chelner a susţinut că i-ar spune unui client vegetarian că un anumit fel de mâncare nu conţine carne, indiferent dacă este sau nu adevărat, doar pentru a vinde produsul.
O chelneriţă din Kansas a dezvăluit că după ora opt seara vinde numai cafea decafeinizată, pentru a nu fi nevoită să spele două cafetiere: "Aduc la masă 12 căni de cafea, iar unor clienţi le spun că este cafea obişnuită, iar altora le spun că este decafeinizată. Însă toate cănile au cafea fără cafeină".
Laptele degresat este foarte rar lapte degresat. Foarte puţine restaurante, în afara celor Starbucks, folosesc lapte integral, lapte de 2 la sută grăsime, lapte degresat sau alt tip de lapte, pentru că nu este deloc practic să ai atât de multe feluri de lapte, susţine un alt angajat.
Chiar şi la cele mai mai mari restaurante există secrete. La micul dejun, în 99 la sută din cazuri omleta este făcută din pudră şi nu din ouă proaspete.
şi produsele vândute copiilor sunt pe lista celor de la Reader's Digest. O chelneriţă de la un recunoscut lanţ de restaurante spune: "Punem zahăr în produsele pentru copii pentru a le face mai apetisante. Serios. Punem zahăr mai mult chiar şi în aluatul pentru pizza destinată copiilor".
Unele secrete îi fac chiar şi pe chelneri să fie atenţi atunci când merg să mănânce în oraş. "Acum, că am lucrat într-un restaurant, nu aş cere niciodată lămâie în băutură. Toţi ating lămâile. Nimeni nu le spală. Doar le curăţăm, le tăiem şi le aruncăm în pahare", susţine un alt angajat.
Un alt chelner a dezvăluit de ce nu trebuie să comanzi peşte în zilele de duminică sau luni. "Peştele este adus la restaurant de două ori pe săptămână, deci cel mai bine ar fi să fie comandat de marţi până vineri".
Un alt secret bine păstrat este cel al meniurilor speciale. "La multe restaurante, meniul special este făcut din ceea ce trebuie vândut repede înainte să se altereze. Fiţi atenţi la supa zilei. Dacă are peşte sau este vreun fel de gumbo (fel de mâncare cu fructe de mare, carne şi legume), probabil conţine produse de care vor să scape repede", mai susţine un angajat.
La unele restaurante în salate este adăugat dressing cumpărat la borcan, deşi în meniu scrie că totul este făcut în bucătăria proprie.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro